flippflopp
Medlem
Dette ser ut til å være siste nytt på et engelsk forum. Kjempe populært å kjøpe det. Har det noe nytte for norske sider om PDF'en er norsk? Finnes jo ingen, såvidt jeg har sett, norske PDF-sider. Så... Ja. Hva tror dere?
Et lite tips... Tenk mer på å lage en god site som trekker brukere enn å tenke ut fancy lenkebyggingsteknikker. Du kommer faktisk raskere til topps i Google med den teknikken
Problemet er at Google indekserer siden min veldig tregt. Det tar nå gjerne en dag før nytt innhold er indeksert.
Gi det tid flippflopp. Gi det tid
Det er ingen grunn til å få magesår over det. Hvis det er innhold til Studere i utlandet | Guide til utenlandsstudier så har vel det en holdbarhet på flere år. Det er hvor innholdet ligger i SERP om en måned, eller om et halvt år som faktisk teller. Ikke om du er indeksert etter 37 minutter...
Ja. Det er planen. Oppdatere med nytt innhold ofte. Problemet er at Google indekserer siden min veldig tregt. Det tar nå gjerne en dag før nytt innhold er indeksert. Det var ikke sånn når jeg hadde blogger før. Da gikk det veldig hurtig. Jeg pinger tjenester, og kommenterer noen blogger hver dag (ikke spam, tosifret antall for hånd), men kanskje jeg bare er utålmodig. Den er jo ikke en uke gammel en gang!
Det er ingen tvil om at du er utålmodig. Om det tar en dag, eller 5 for å indeksere siden, før det er noe særlig innhold, har ingen særlig betydning.
Bloggkommentarer bør du gjøre riktig og tenke "etter-penguin". Selv om du manuelt poster innlegg, så kan du etter penguin fremdeles havne i spamfella. Så her må du ha tunga veldig rett i munnen. Google "blog commenting after Penguin", så lærer du deg hva du bør gjøre. Svært mange som driver med bloggkommentarer, har ikke fått med seg at det er store endringer for hvordan man skal gjøre det på en korrekt måte, etter Penguin.