Beklager for et litt OT spm: Noen som vet om et program for å kunne redigere og lagre PDF documenter med?
php.net ser ut til å anbefale PDFlib. Har ikke prøvd dette selv (ser ut som om prisen er 800 € for installasjon på server), men dette er godt støttet på php.net, så jeg går ut fra at man får det man betaler for.Hei,
Er det noen her som kjenner til et script som kan konvertere de fleste filtyper til PDF filer?
How can I generate PDF files without using the non-free and commercial libraries like PDFLib? I'd like something that's free and doesn't require external PDF libraries.
There are a few alternatives written in PHP such as » FPDF and » TCPDF (død link).
There is also the Haru extension that uses the free libHaru external library.
Personlig bruker jeg CutePDF - Create PDF for free, Free PDF Utilities, Save PDF Forms, Edit PDF easily. til å lage PDF-filer. Fungerer slik at du installerer det som en printer, og dermed kan du bruke det i alle programmer som det er mulig å sende ting til printeren fra. Har brukt det til alt fra masteroppgaver og fakturaer til plakater og brosjyrer, og det fungerer utmerket.Beklager for et litt OT spm: Noen som vet om et program for å kunne redigere og lagre PDF documenter med?
Personlig bruker jeg CutePDF - Create PDF for free, Free PDF Utilities, Save PDF Forms, Edit PDF easily. til å lage PDF-filer. Fungerer slik at du installerer det som en printer, og dermed kan du bruke det i alle programmer som det er mulig å sende ting til printeren fra. Har brukt det til alt fra masteroppgaver og fakturaer til plakater og brosjyrer, og det fungerer utmerket.