Men man må vel registrere seg?Man må ikke ha Paypal-konto for å betale.
Men man må vel registrere seg?
Kunden slipper å registrere seg på begge løsninger. Personlig er jeg litt misfornøyd med stripe pga. ved refusjon tar de seg 2kr x 2. Er en del skjulte gebyrer, samme med paypal
Nei, heldigvis. Er kommet en liten knapp under på alle paypal løsninger som ikke skal abboneres på der det står betal med kortOk, da er det nok ei stund siden jeg har betalt med PayPal. For når jeg har brukt det til å betale ved kjøp tidligere måtte jeg logge inn på paypal der jeg hadde registrert kortet. Da er det ikke så kronglete lenger heldigvis
Bør man tilby både Stripe og Paypal? Eller blir det sør på flesk?
Avhenger litt av målgruppen din?
Hvem er det som skal kjøpe varene dine? Er SRT unge folk foretrekker de fleste av de paypal. Er det litt eldre gjør det lettest mulig aka. StripeHva tenker du på da? Det er kun det norske markedet jeg tenker på.
Hvem er det som skal kjøpe varene dine? Er SRT unge folk foretrekker de fleste av de paypal. Er det litt eldre gjør det lettest mulig aka. Stripe
Da ville jeg kjørt på og brukt bare stripe.Vil ikke alle ha det enklest mulig da? Tipper alderen vil ligge mellom 20 og 55