Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pakkedisk/Pakkebord

Steven

Member
Hei!

Er på leting etter noen smart løsninger for pakkedisk/pakkebord, nettbutikk.
Har 3 meter i lengde og 2m i bredde og gå på, høyde spiller ingen rolle.

Har ingen paller eller slikt som kan benyttes da kontoret er på rommet mitt.
 

Steven

Member
Har for øyeblikket kontor i mitt rom, ja.

Jeg har varene i ett kott som jeg henter inn og ut ved behov. Bestselgere ligger klart på rommet. Må ha ett bord til da jeg ikke har plass på mitt skrivebord, da det er her jeg har min stasjonære pc'e blandt andre ting :)

Trenger ett sted (bord) hvor jeg kan legge printer, frankeringsmaskin og pakker oppå slik at alt ikke er strødd ut over gulvet :p Blir litt rotete til tider..
 

Steven

Member
Haha, neida.

Er en fin løsning/rom med masse rom. Trenger bare ett bord å ha tingene på :)
 

Bille

Member
Har du sjekket brukte møbler? Om du ikke er i storby, finnes kanskje noe på finn. Et gammelt spisebord blir vel ikke så ille arbeidshøyde. Forutsetter at det ikke følger med stoler :)
Min arbeidsplass (ikke pakkebord) er laget av bl.a. såkalte hobbyplater. Ser det selges 240 cm x 60 cm, men de koster sikkert litt mer nå enn for 20 år siden ;).
 

picxx

Well-Known Member
Hva med en gammel sengebunn (sag av/ta av føtter og kapp til riktig gavelhøyde) som du lager slik at det er mulig å klappe den inn mot veggen når "pakkestasjonen" ikke er i bruk. Lag faste plasser til printer og annet dilldall som enkelt festes i bunnen før du klapper den opp. Burde kunne la seg lage billig og kjapt om du har en handyman i familien som kan hjelpe deg litt. Da får du også selv velge høyde, ettersom den skrues opp på veggen.
 

Bille

Member
Du er ikke langt fra Lysaker - sjekk movement.as - brukte kontormøbler. Vet ikke hvilket budsjett du har, kan et sånn møbel være et alternativ til stort pakkebord? Avhengig av hvor store varer du skal pakke...
Tror det finnes en tilsvarende butikk for brukt kontorutstyr i området Schweigaards gate/Grønland, også.
 

Rismoen

Medlem
Bare pass på at du får riktig høyde, det er helt avgjørende! Selv har jeg et pakkebord som er altfor lavt og det merker man etter noen timer med pakking.
 
Topp