Kjapp og trygg hosting for Wordpress

pagerank 5 link sælges

seo4u

New Member
Jeg syns dette blir for dumt. Tok kontakt med ham og spurte om jeg kunne få fem linker. Skrev ned ønsket ankertekst og URL'er. Svaret jeg fikk var at 5 linker var alt for lite, og at han solgte minimum 50. Var det ikke nettopp på grunn av tilbakeholdt informasjon at denne dansken faktisk hijacket tråden til Msites under "lenkestrategi"?

Jeg vil ikke kjøpe 50 linker til mine side. Tror ikke den store G stoler blindt på en side med få innlenker plutselig over natta får 50 innlenker.

Beklager hvis dette innlegget er upassende, men jeg føler litt for å si det. Fight fire with fire.

...håper jeg ikke er alene om denne meningen :/



Til at starte med så har jeg ikke tilbageholdt information. Jeg har ikke nævnt noget om antal fordi jeg simpelthen ikke i min vildeste fantasi havde tænkt at nogen kun ville have 5 links.

Så her er en opdatering. Minimumskøb 50 links.

Jeg er tidligere professionel seo konsulent, og jeg kunne selvfølgelig aldrig finde på at lave 50 links til en side på samme dag med mindre jeg ved den kan klare det.

Alle links der bygges vil blive lavet ud over en periode der passer til sidens nuværende linkpopularitet.
 

seo4u

New Member
Men, vil noen andre få en link på samme side ???

Min skepsis går på at du ikke sitter på tusenvis av PR5 sider!


nej jeg sidder ikke på tusindvis af pagerank 5 sider. men jeg sidder på en pagerank 5 side hvor stortset alle undersider også er pagerank 5.

Du kan altså få 50 links fra 50 unikke undersider, men fra samme domæne.

I forbindelse med køb af stort antal links har jeg flere pagerank 5 sider af den slags, og links vil derfor ikke kun komme fra et enkelt domæne.

Jeg står 100% inde for det produkt jeg tilbyder, og giver min personlige garanti for at der er tale om gode links.

Der er selvfølgelig andre links på siden, men der er ikke tale om en link farm. Andre links er til menu, ekstern rss feed relaterede poster mm.
 

picxx

Well-Known Member
Ok, da er det klarere.
Du selger altså en sitewidelink for 1000.-
3 sitewides for 3000.-
 

Morph

Svart belte i snoking
Stoler ikke på folk som nevner at "de har arbeidet med dette i mange år" og "ta til dere hva jeg sier til dere" unaturlig mye. Kall meg gjerne firkantet, men litt "bevisst" blir man..
 

testdriver

Ha det bra..
Okay. Så det er (nesten?) en sitewide link på en PR5 site du selger? Fair enough.

Edit: picxx var først, men lar innlegget stå.
 

picxx

Well-Known Member
Nej det er ikke hvad jeg sælger.
Jeg sælger 200 unikke links fra 200 unikke undersider hvor links er lavet i 200 unikke indlæg.

Jaja, kall det hva du vil.
 

seo4u

New Member
Okay. Så det er (nesten?) en sitewide link på en PR5 site du selger? Fair enough.

Edit: picxx var først, men lar innlegget stå.


Nej det er ikke hvad jeg sælger.
Jeg sælger 200 unikke links fra 200 unikke undersider hvor links er lavet i 200 unikke indlæg.
alle med pagerank 5
 

seo4u

New Member
Jaja, kall det hva du vil.

Det jeg laver har absolut intet med sitewidelink at gøre.

Der er tale om unikke blog indlæg med et link i hvert indlægs tekst. Alle indlæg har pagerank 5.
Hvordan du i din vildeste fantasi kan få det til at være sitewidelink ved jeg virkelig ikke
 

picxx

Well-Known Member
Det jeg laver har absolut intet med sitewidelink at gøre.

Der er tale om unikke blog indlæg med et link i hvert indlægs tekst. Alle indlæg har pagerank 5.
Hvordan du i din vildeste fantasi kan få det til at være sitewidelink ved jeg virkelig ikke

Ok, sorry, jeg tok sikkert feil.
Men skal du selge linker på dine squidoo sider, kan du ikke bare si det da?
 

seo4u

New Member
Litt artig at du kritiserte meg i min tråd om relevans etc. Når du da tydeligvis selger link fra ETT domene som sannsynligvis vil treffe dårlig for veldig mange.

Du selger linker i tilfeldige bloggposter på ETT domene - DET er hva du selger!


Hvis du læste alle mine svar ville du vide at der ikke er tale om kun et domæne men flere.
Ud over det så har jeg rent faktisk stillet op til at svare på spørgsmål i modsætning til dig og dit linkbuilding salg.
Du har ikke engang turde give svar på hvilken pagerank du sælger fra så pak du bare din kritik af mig samme indtil du selv har givet de nødvendige svar.
 
Topp