Overvåkning av Domener

erikcodes

New Member
Hei alle sammen,

Jeg vil gjerne dele vår nye tjeneste Domene Overvåkning (domeneovervakning.no) med dere her på forumet, spesielt siden jeg vet at mange av dere er like opptatt av domener som meg.

Med Domene Overvåkning kan du enkelt holde øye med domener du har interesse for, eller få muligheten til å forhåndskjøpe domener som snart kan bli ledige. Vi tilbyr også en garanti – enten får du domenet, eller pengene tilbake.

Som en takk til forumets medlemmer gir vi dere 10 % rabatt på tjenesten ved bruk av koden webforumet10.

Hva kan du gjøre med Domene Overvåkning?

  • Overvåke spesifikke domener, og få varsel når de blir tilgjengelige.
  • Forhåndskjøpe domener med full sikkerhet: Får du ikke domenet, får du pengene tilbake.
  • Enkel e-postvarsling med slippdato for domenene du overvåker.
Jeg håper dette kan være nyttig for mange av dere! Ta gjerne en titt på tjenesten og bruk rabattkoden for å få 10 % avslag. Jeg setter også pris på tilbakemeldinger hvis noen har spørsmål eller forslag.

Happy domaining!
 

erikcodes

New Member
Betaler man ikke noe, eller får man refundert hvis man ikke får registrert domenet? Dvs. hvis man reserverer et domene, betaler 390 for det, og andre registrerer før deg, får du de 390 tilbake?
Vi reserverer kun beløpet på kortet, om vi ikke klarer å få tak i domenet slepper vi reservasjonen og beløpet er igjen tilgjengelig på kortet ditt. Samme som du f.eks. kjøper en vare i en nettbutikk, så er beløpet reservert til de sender produktet før de så trekker kortet.

Vi tar ikke betalt før domenet er sikret, beløpet er kun reservert :) Og trekkes ikke før alle systemer er enig at du er som eier og du står som eier via NorID sitt domeneoppslag :)
 

erikcodes

New Member
Det er viktig, og det burde du få med på nettsiden, det går ikke klart frem.
Domeneshop prøver å registrere domener på natta, raskest mulig når de slippes, rundt 0200-0300, gjør dere det?
Skal oppdatere siden i løpet av dagen, prøve å gjøre det klarere :) Takk for tilbakemelding :)

Vi overvåker domener 24/7, det kjøres sjekker hvert sekund døgnet rundt. Vi har laget en del nye systemer, som er 100% skybasert i Azure. Og på den måten kan vi være sikre på at ting kjører 24/7!

Domener dropper ofte rundt 02-03, men også mellom 14-15 :) Har også opplevd at et domene har droppet rundt 11. Så er litt tilfeldig :)

Jeg personlig har sikret meg domener som Erik.no, autist.no, Instagram.no etc, og flere på vei :)

Det trenger ikke å være idiotisk dyrt å kjøpe domener, og spesielt ikke til svenskene som nå har paradis på norske domener! (Vi kjører ofte kampanjer også, f.eks. hele 1. oktober var det 75% avslag på domener over 500kr).

(Miss Group, som kjøpte Domene Shop, og som eier en hel del norske registrar, er svenske :))
 

erikcodes

New Member
Bra :)
Haha, jeg prøvde å få instagram.no forrige mnd, men Domeneshop nektet å prøve å registrere det for meg... Så måtte jeg prøve selv, manuelt, men da var det for sent fordi en &¤)%& allerede hadde tatt det :)
Hehe var da jeg som tok det :) Automatisk ;)
Eier rundt 200 domener, så har en del... Godt at jeg har skapt venner i registrar verden, fordi domeneshop er greit dyrt :D!
 
Topp