Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Overvåke seg selv

mjogul

Medlem
Hei

Jeg er på jakt etter en app som kan overvåke geografisk hvor jeg har vært.
Fint om appen kan finne ut om jeg har kjørt bil, isåfall hvor langt, kan logge om jeg har vært på ulike adresser, hvor lenge etc.

Årsaken til jeg er på jakt etter det er at jeg har en jobb som gjør at jeg er flere ulike steder og jobber, samt kjører mellom de med egen bil. Det siste tilsier kjøregodtgjørelse noe som er trasig å ta på papir fortløpende. Det samme over hvir mye jeg har vært på ulike adresser pga internfakturering og fakturering til kunde.

Noen som vet om en slik app?
 

erlsae

Medlem
Søk som: "app + geo track" kan gi deg noen forslag til apper du kan prøve ut. Jeg vet ikke om det finnes avanserte apper som siler ut hva du gjør (feks kjører bil, sykler, løper, står på ski), men jeg tviler.

Apper som gir deg hvor lang tid du bruker fra A-B og C-D finnes nok og er nok integrert i de fleste slike geo-apper.
 

NilsF

Medlem
Dersom man ønsker integrasjon mot regnskap, samt er villig til å betale noen kroner, kan Visma.net Expense kanskje være et alternativ.
Jeg foreslår at moderator endrer overskriften for denne tråden til: Program for kjøregodtgjørelse
 
Topp