Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oversetter tekster fra engelsk til norsk

Erlend

Medlem
Hei!

Jeg tilbyr alle Webforumet sine medlemmer å oversette tekster fra engelsk til norsk. Forøvrig folk som ikke er medlem også. Jeg har gode erfaringer med å oversette tekster fra engelsk til norsk, og om dere vil se en referanse kan dere sende meg en pm. Jeg kan oversette hele websider, eller bare en tekst.

Ikke nøl med å kontakte meg.

Mvh Erlend: erlend.rodal(at)gmail.com
 

Erlend

Medlem
Websiden jeg oversatt var på cirka 1800 ord. Det er cirka slike oppdrag jeg tar på meg, men kan også ta på meg oppdrag nærmere 4000 ord. Den websiden jeg oversatte sist var for et hotell, og de er veldig fornøyd.
 

Erlend

Medlem
Hvis kvaliteten er bra så er det billig. Vanlig pris hos translatørfirmaer er på 1 krone og oppover.
Dette er ingen fulltidsjobb, men en hobby jeg har på fritiden. De tidligere jobbene jeg har hatt, så har prisen variert fra 0,30 NOK til 0,40 NOK. Jeg trodde dette var normal pris, men er det veldig billig?

Jeg har kun fått god respons på de artiklene jeg har oversatt tidligere.
 

Erlend

Medlem
Hei!

Jeg har tid til å oversette tekster om noen skulle ha behov for det. Her er en tilbakemelding jeg fikk fra en kunde:

Dette så utrolig bra ut, pengene er på vei bare så du er klar over det. Teksten som stod fra før av synes du den såg grei ut ? Jeg følte litt at plustelig engelsken blei utrolig mye bedre etter du overtok...
Takk for hjelpa ! :)
 
Dette er ingen fulltidsjobb, men en hobby jeg har på fritiden. De tidligere jobbene jeg har hatt, så har prisen variert fra 0,30 NOK til 0,40 NOK. Jeg trodde dette var normal pris, men er det veldig billig?

Jeg har kun fått god respons på de artiklene jeg har oversatt tidligere.
Dette er så billig at du nesten ødelegger litt for oss andre som driver med det samme... :rolleyes:

Jeg tar 70 øre, og til og med det er grisebillig i forhold til de fleste andre. Forskjellen er vel at jeg tar på meg oppdrag som ikke har begrensning på antall ord..

No biggie for min del, egentlig, ettersom jeg har egen nettside der jeg tilbyr mine tjenester, men det er mulig for deg å tjene litt mer penger her. Om kvaliteten er god, hvordan kan det egentlig være økonomisk "forsvarlig" å ta så lite betalt? Er du veldig kjapp?

Hadde det vært mulig å få tilsendt en "smaksprøve" av arbeid du har gjort? Både norsk og engelsk fil? Sender deg en pm. :)
 
Topp