Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oversettelsestjenester

sKrud

Meget sliten student
Har i en lengre tid let etter et godt oversettelses program og vil tro at det er mange andre her inne som også kunne spart en del tid på å ha et slik program som fungere sånn halv greit..
Det jeg da i all hovedsak er ute etter et program som lar meg oversette engelsk/tysk/fransk til norsk (mest engelsk ).. Jeg bruker til daglig Google Translator en del, ser også at Brukernavn bruker Gramtrans..

Google translator fungere helt utmerket til å oversette artikkler til engelsk, men har ikke mulighet til å oversette til norsk..
Gramtrans sin oversettelse er veldig mangelfull, og oversetter rimelig dårlig.

Så da er mitt spørsmål: Hvilke program/sider bruker du? Evt. Hvilke vet du om?
 

sKrud

Meget sliten student
humm...Ser jo greit nok i det der..

Men vil gjerne ha en tjeneste som oversetter umiddelbart.. Det gjør ikke noe om det en noen små feil og slik, bare det korter ned tiden min når jeg skal oversette..
 

Tonny Kluften

Administrator
Oversatte akkurat 7 artikler fra norsk til dansk med gramtrans. Så sendte jeg artiklene til en danske for korrektur. Det var visst masse feil, men det er billigere å få en danske til å bare lese korrektur enn til å skrive eller oversette en artikkel da.

Har lasta ned systrans og skal prøve engelsk til svensk for å sjekke om den funker.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Helt enig med deg brukernavn! Skriv artikkelen selv - få noen til å lese korrektur.

Gramtrans er som jeg har sagt i en tidligere tråd ok til å oversette til dansk - men, det er masse feil så det MÅ korrekturleses.

Gramtrans fra engelsk til norsk er så dårlig at jeg fikk meg en god latter når jeg leste oversettelsen....
 
Topp