Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppsummering av 2014 og en kikk på 2015

Msites Ltd

Livsnyter
Da er vi kommet til den tiden på året hvor de fleste av oss oppsummerer 2014 og tar en kikk på fremtiden, i dette tilfellet 2015.
Jeg er sikker på at vi alle har mange forskjellige innfallsvinkler på hvordan vi både oppsummerer og vurderer året som er gått, men det vill være artig å høre litt forskjellige historier. Og, ikke minst høre litt om hva folket tenker om hva som bør eller skal skje i 2015 for deres egen drift.

Selv har jeg etablert meg også i Danmark med både en ny bedrift, samt hoppet ut i noe helt nytt. Jeg åpnet et fotostudie og butikk på slutten av året. Det er første gang jeg har en fysisk butikk, så det er spennende og utfordrende i forhold til at litt av "friheten" er blitt låst fast i åpningstider og forventninger til at man hele tiden er tilstede.

Når det gjelder 2015 har jeg virkelig tro på at det blir et knallgodt år. Jeg trapper litt ned på reisingen. Har hatt ca 80-100 reisedøgn pr år de siste årene, men har nå planer om å holde meg litt mer hjemme en liten stund i alle fall.
 

Tonny Kluften

Administrator
Gratulerer med butikk. Skjønner at du roer ned, 100 reisedøgn og 4 barn er ikke 100% match:D

Oppsummere businessen min i 2014? Tja, noen ting var viktigere enn andre.
- Har fått meg en kompanjong.
- Har endelig skjønt at å bruke mye penger på Adwords genererer mer inntekter, kun SEO holder ikke lenger.
- Stabil omsetning i 6 nettbutikker på 80-100.000/mnd.
- Jobber mindre, maks 10 timer/dag.

20015?
- Bruke mer penger på Adwords/Facebook.
- Mer nettbutikkdrift, et mål er omsetning på minst 2 mill., bør egentlig opp i 3.
- Holde kundemassen til Lykke Media stabil, trenger ikke særlig økning, men fokuserer på å gi god service til nåværende kunder.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det høres jo supert ut Tonny! Må forresten korrigere deg i forhold til tellingen av mine barn..... har 3+3 ;-) dvs 6 barn.

Jeg har gjort samme konklusjon som deg i forhold til annonsering, og har god erfaring med FB annonsering for butikken foreløpig.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har gått en noe mer stabil veg i 2014.
- Bytter mye tid mot penger.
- Målet om å bli millionær er ikke så langt unna ;)

2015...tja

Håper på mer tid, både mtp på familie og egen business.
 
I 2014 har det skjedd en del. Jeg gikk fra Omnicom Media Group (Resolution Media) etter 2,5 år til digitalbyrået Semway. Spennende selskap og trivdes god. Men etter kun noen måneder fikk jeg muligheten til å bli med i oppbyggingen av digitalbyrået MediaAgency på slutten av året.

I løpet av året har jeg også solgt MeWant.no, noen andre mindre nettsteder og startet flere nettsteder. I tillegg til å planlegge Affiliateseminaret nå 22. januar.

Blir lite penger, lite tid og mye jobb.

I 2015 er fokuset 150% på digitalbyrået MediaAgency. Vi har både egne prosjekter og kunder.

Dørene er alltid åpne om du vil samarbeide. Vi har norske programmerere som sitter in-house som er eksperter på både frontend og backend programmering. Alt innen blant annet Wordpress, Magento.
 
Topp