hei jeg har nå i flere måneder drevet og lekt meg litt med tanken om å starte egen nettbutikk men som sakt jeg er helt fersk i dette men har brukt en del tid på å lese meg opp men er ikke alt jeg finner svaret på og tenkte da å spørre dere som kan litt innen dette feltet. jeg er helt ny i dette forumet så blir veldig glad for alle svar jeg får
det jeg vill selge er party produkter og ja vet at det ikke er lett å starte opp sikkert men vis man ikke våger man heller ikke vinner
1. kjøper man varer føre man starter eller mens man starter opp ?
2. jeg har sjekket ut noen grossist sider men bør jeg sende epost til dem og hva skal jeg starte med ?
3. får man prislister når man spør bedriftene eller hvordan fungerer det ?
4. trenger man veldig stor startkapital når man skal begynne i det små ?
5. vis man registrer seg som en person og ikke AS er det da gratis ?
de var det viktigste spørsmålene jeg kom på i farta men er masse jeg lurer på som brått gikk litt i glemmeboka nå så jeg blir super glad for alle svar og tips jeg får
det jeg vill selge er party produkter og ja vet at det ikke er lett å starte opp sikkert men vis man ikke våger man heller ikke vinner
1. kjøper man varer føre man starter eller mens man starter opp ?
2. jeg har sjekket ut noen grossist sider men bør jeg sende epost til dem og hva skal jeg starte med ?
3. får man prislister når man spør bedriftene eller hvordan fungerer det ?
4. trenger man veldig stor startkapital når man skal begynne i det små ?
5. vis man registrer seg som en person og ikke AS er det da gratis ?
de var det viktigste spørsmålene jeg kom på i farta men er masse jeg lurer på som brått gikk litt i glemmeboka nå så jeg blir super glad for alle svar og tips jeg får