Hei!
Jeg tok over et treningssenter 15.mars (penger overført og mottatt) - signerte 13. mars. Nå på søndag (2.april) var jeg i et møte med tidligere eier angående regnskap. Midt i møtet kom han med en halv meter høy bunke med uåpnede fakturaer som han tydeligvis bare har lagt til side over de siste månedene. Vi åpner de og jeg ser at svært mange av dem er fra i fjor og har lange inkasso saker på seg. Svært mange er fra rundt år skifte også. Få tallet av regningene er for etter perioden jeg tok over aksjene. Det er ikke mer penger i selskapet, så hvis jeg skal betale dem, må jeg gjøre det ut av egen lomme...
Hva er rett i en sak? Hva bør jeg gjøre?
Takk for all hjelp!
Jeg tok over et treningssenter 15.mars (penger overført og mottatt) - signerte 13. mars. Nå på søndag (2.april) var jeg i et møte med tidligere eier angående regnskap. Midt i møtet kom han med en halv meter høy bunke med uåpnede fakturaer som han tydeligvis bare har lagt til side over de siste månedene. Vi åpner de og jeg ser at svært mange av dem er fra i fjor og har lange inkasso saker på seg. Svært mange er fra rundt år skifte også. Få tallet av regningene er for etter perioden jeg tok over aksjene. Det er ikke mer penger i selskapet, så hvis jeg skal betale dem, må jeg gjøre det ut av egen lomme...
Hva er rett i en sak? Hva bør jeg gjøre?
Takk for all hjelp!