Oppgrader Facebook siden din med 25 000 likes

Facebook

New Member
Hei!
Jeg feirer 1000 fornøyde salg med et supert tilbud til dere. Jeg gir facebook siden din en boost med 25 000 likes, for bare 300NOK. Tilbudet gjelder bare for i dag.

Facebook

New Member
Det er ekte mennesker som følger siden din, men de lager ingen aktivitet på siden din (kommenterer ikke, liker ikke innlegg osv..).

Og da får man "ekte" følgere eller random folk fra India?

Er ikke folk fra India like ekte som andre da? Og er vi ikke alle ganske random for de fleste? En indisk like er like bra som en annen like. Syns det kunne vært interessant med noen kommentarer også, men det er jo begrenset hva man kan regne med for 300 kroner;)

Er ikke folk fra India like ekte som andre da? Og er vi ikke alle ganske random for de fleste? En indisk like er like bra som en annen like. Syns det kunne vært interessant med noen kommentarer også, men det er jo begrenset hva man kan regne med for 300 kroner;)

Dette blir jo nesten like dumt som om Dagbladet skulle ha levert 25 000 aviser til en søppelcontainer hver dag og samtidig betale for det. Etter min mening gir det å ha mange falske følgere bare utrolig dårlig inntrykk av den aktuelle siden, men det er nå min mening. Men så er jeg jo også så sær at jeg heller vil ha 200 følgere som faktisk leser det jeg skriver og besøker nettsiden min, enn 25 000 indere som bare plutselig dukker opp for så å bare være der.

Facebook

New Member
Vi har alle forskjellige meninger. Men jeg gidder ihvertfall ikke å bruke tid på en bedrift som kun har 10 likes på facebook siden sin. Og jeg feirer mine 1000 salg, så det er faktisk smart å utnytte dette tilbudet. Hvis dere synes 25k er for mye, så kan jeg selvfølgelig gi dere mindre likes.

Facebook

New Member
Hvis det facebook siden din representerer er så bra, så kommer du uansett til å ha aktivitet der. Da merker man absolutt ingenting. Hvis facebook siden din har null aktivitet, så er kanskje dette løsningen på det problemet. Likes tiltrekker seg folk.

Facebook

New Member
Bare sånn at dere vet det, så kan jeg også gi Twitter followers i det samme antallet, til den samme prisen. Hvis dere er interessert.

picxx

WF 09
De fleste har vel hørt alle negative aspekter rundt det å kjøpe likes, bloggkommentarer, g+ eller twittertilhengere, så kanskje man for en gangs skyld kan la en slik salgstråd få være i fred om man ikke har spørsmål om selve produktet?

Topp