Oppdatert bloggpost plugin

Travellingman

Nettgrunder

Dette er jo en plugin som hovedsakelig er til for å bekrefte ditt Google forfatterskap? Der bruker jeg ganske enkelt bare å legge inn min G+ id i All in One SEO pack som jeg bruker på alle mine nettsider uansettt ;)

Ser også i beskrivelsen så står dette:

Allows you to control whether your rich snippets show the original post publication date or the last time the post was updated.

Jeg ønsker att når man går inn på en bloggpost så skal det stå dato når den var sist oppdatert.

Travellingman

Nettgrunder
Det er i themefiler du skal bruke det der.

Var nok det jeg trodde, fikset dette i single.php nå.

Testet med å oppdatere en post Fra flyplassen til Bangkok sentrum | ThailandTur.no men da ser det jo ut som posten er publisert i dag. Ikke alltid det er like gunstig....

Kunne tenkt meg en plugin som ordnet dette egentlig ;) Der det i bloggposten står publiseringsdato og sist oppdatert dato. Men om det ikke finnes en slik plugin bør jeg vel forsøke å være disiplinert og skrive oppdatert den og den dato øverst i innlegget hver gang jeg har behov for å redigere en eldre artikkel....

Sist redigert:

Travellingman

Nettgrunder
Kanskje jeg trenger litt hjelp til, så jeg ikke føkker opp noe ;)

Slik ser det ut nå:

PHP:
<?php _e('Added by','journey'); echo ' '; the_author_posts_link(); echo ' '; _e('den','journey'); echo ' ' . get_the_modified_date(); ?>

Kan du zapotek redigere inn så det blir korrekt?

zapotek

Medlem
Kanskje jeg trenger litt hjelp til, så jeg ikke føkker opp noe ;)

Slik ser det ut nå:

PHP:
<?php _e('Added by','journey'); echo ' '; the_author_posts_link(); echo ' '; _e('den','journey'); echo ' ' . get_the_modified_date(); ?>

Kan du zapotek redigere inn så det blir korrekt?

Blir vel noe ala det her:

<?php _e('Added by','journey'); echo ' '; the_author_posts_link(); echo ' '; _e('den','journey'); echo ' ' . get_the_date(); echo ', og sist endret den ' . get_the_modified_date(); ?>

Tips: Alltid ta backup av fila før du gjør endringer, så er det bare å eksperimentere i vei.

Topp