Er vel endel her inne som har peiling på kinamarkedet? Er det noen som kan hjelpe med å finne et sted hvor jeg kan bestille en en gigantisk oppblåsbar "figur"? Tenker i menneskestørrelse eller enda større...
Er vel endel her inne som har peiling på kinamarkedet? Er det noen som kan hjelpe med å finne et sted hvor jeg kan bestille en en gigantisk oppblåsbar "figur"? Tenker i menneskestørrelse eller enda større...
Føkk it. Jeg er på jakt etter noen som kan lage en spesialdesignet utgave av meg selv - gjerne et par meter eller to (som da altså er større enn undertegnede). MEN: Jeg er gjerrig som faen og vil ha dette produsert i Langtvekkistan der det ikke koster skjorta.
Jeg kjenner et par produsenter...
- Men om du skal ha en "menneskelig kopi av deg selv", så blir det dyrt selv i langtvekkistan... Det skal 3d-designes, og detaljerte kopier av mennesker, som skal skjæres, limes (evt. sys med tape) blir fort dyrt. Tror også det ville vært enklere med en 10 meter kopi enn en 2 meter ;-)
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.