Opp til 75% på "produkter" til alle på webforumet.

Ønsker og selge ut alt som ikke er klær eller accessories på Motegal, siden jeg kun skal drive med kleshandel.

Derfor gir jeg alle på webforumet mulighet til og stikke av med det de skulle ha bruk for i kategoriene: "Hodeplagg" (50,- pr hodeplagg), "Gøy & Fornuftig (ca 60%)", "Drikkespill" (100,- pr spill).

Kontakt meg på melding, om du ønsker og kjøpe noe :)
Frakt 89,- i fastpris :)

Mvh
Thomas Leirgulen.

Tony J

Alle skal få
Jeg tror motegal kan bli bra:) Liker designet og det var enkelt å finne frem. Et tips: Når jeg klikker en kategori, så skulle jeg ønsket at det var flere bilder aka flere produkter å se på.

Beergear.no

Medlem
Syns også designet er bra! Er bare å stå på og ikke gi opp så går det nok bra!
Ønsker deg lykke til!

Santo

Active Member
De som forsøker å tjene penger på den helt hinsides brutale og hjerteløse pelsindustrien i Kina, slik som trådstarter tydeligvis gjør, får ikke noen lykkeønskninger med nettbutikken sin fra meg ihvertfall... Tvert imot.

Jeg håper forøvrig denne kommentaren får bli værende iogmed at vi befinner oss i "Generell snakk og svada"-kategorien.

Tony J

Alle skal få
De som forsøker å tjene penger på den helt hinsides brutale og hjerteløse pelsindustrien i Kina, slik som trådstarter tydeligvis gjør, får ikke noen lykkeønskninger med nettbutikken sin fra meg ihvertfall... Tvert imot.

Jeg håper forøvrig denne kommentaren får bli værende iogmed at vi befinner oss i "Generell snakk og svada"-kategorien.

Det kunne vært kjekt og komme med anbefaler til alternativer også:)

picxx

WF 09

Regner med du har kjøpt lue av TS og sjekket kvalitet, slik at det ikke, mot din formodning, faktisk er kunstpels?
Greit å ha fanesaker, men å slå rundt seg som en full bryggesjauer blir for dumt.

TorsteinO

Art Director & grunder

Har du lyst til å pushe kunstpels har jeg både fuskepels og kunstpels.no/com, kjøpte dem på et lite innfall i fjor/forfjor, men har vel innsett at jeg ikke har tid/ork til å lage noe ordentlig der selv

Santo

Active Member
Er vel neppe ekte pels når det koster 250,- ? Hadde vært en ekstra 0 der så...

Det er nok ekte pels. Fuskepels/kunstpels er faktisk mer kostbart å produsere/fremstille enn ekte "billigpels" fra Kina.

Det er forøvrig også ganske vanlig at mye av det som selges som her i landet av fuskepels/kunstpels egentlig viser seg å være ekte pels.

Mye av den falske fuskepelsen/kunstpelsen kommer bl.a. fra Schäferhunder som flås levende, for så å bli slengt bort i en stor haug av sine artsfrender i påvente av en langsom og smertefull død...

Fint med pels, ikke sant?

Sist redigert:

picxx

WF 09
Det er nok ekte pels. Fuskepels/kunstpels er faktisk mer kostbart å produsere/fremstille enn ekte "billigpels" fra Kina.

Det er forøvrig også ganske vanlig at mye av det som selges som her i landet av fuskepels/kunstpels egentlig viser seg å være ekte pels.

Mye av den falske fuskepelsen/kunstpelsen kommer bl.a. fra Schäferhunder som flås levende, for så å bli slengt bort i en stor haug av sine artsfrender i påvente av en langsom og smertefull død...

Fint med pels, ikke sant?

Kan ikke du opprette deg en egen pelstråd på forumet da?
Jeg (og sikkert mange med meg) driter i hva du mener om pels i denne tråden.

Topp