One.com kundeservice...

Tonny Kluften

Administrator
Det meste er vel sagt om one.com her, men jeg bare må dele denne.

Var på live chat nå og plutselig, midt i samtalen, skriver han jeg snakker med denne beskjeden:

Tim: Den Danske chat lukker nu, men du kan fortsat benytte dig af den
Tim: Engelske chat som har åbent 24 timer i døgnet, eller vende tilbage i
Tim: morgen, hvor den Danske chat har åbent fra kl. 09. God aften.

Haha, de betaler nok ikke mye overtid nei...
 

picxx

WF 09
tja, er jo fremdeles ganske tåpelig å avbryte midt i supporten da... om problemet er halvløst må man jo da starte på nytt med den engelske.

Det er nok automatisk at denne teksten kommer, uansett hvilken avdeling man bruker.
Det som er idiotisk i 2011 er jo at man ikke bare kan overføre brukerloggen til en annnen konsulent, slik at du ikke trenger å starte helt på nytt med en engelsktalende konsulent.

Noen som vet om software som kan gjøre slik jeg beskrev i mitt innlegg?
 
Topp