Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt norsk Gründer forum trenger medlemmer!

davand

New Member
Hei,

jeg har opprettet et gründer-forum for å bygge opp et nettverk online for gründere.

Planen er å ha et web-forum til å diskutere fritt gründer-virksomhet og veksle erfaring seg i mellom på en egen nettplass. Uansett form for virksomhet. Dette skal også bli et verktøy med nyttige guides og innelgg, pluss nyttelinker.

Registrere seg er gratis og du kan også gjøre det svært enkelt gjennom din facebook-bruker.

Bli med, se det neste store forumet bygge seg opp.
Dette skal være et plan for alle gründere, studenter, investorer og større entreprenører.

Følg med og bidra enkelt med å dele nettstedet, registrere deg og like oss på facebook!


Norskbedriftforum.no


Takk på forhånd! :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Du er selvsagt klar over at et nytt forum må ha dedikerte sjeler som poster, svarer på spørsmål og slikt. Før du begynner å promotere forumet ditt, bør du nok sørge for at det ligger en rekke guider, veiledninger og tips klar i underforumene dine.
 

davand

New Member
Du er selvsagt klar over at et nytt forum må ha dedikerte sjeler som poster, svarer på spørsmål og slikt. Før du begynner å promotere forumet ditt, bør du nok sørge for at det ligger en rekke guider, veiledninger og tips klar i underforumene dine.

Jeg er helt enig! Tar kritikken. Har en fin guide nå, men fler kommer fortløpende. Tenkte derfor det hadde vært greit hvis jeg bare fant noen som kunne støtte ved å bare bli medlem, så når det kommer poster så kan de kommentere og engasjere. Så det var en her på foumet her som etterlyste et slik forum.

Jeg promoterer bare litt for å få det ut her, men senere når jeg har bygget det opp med solid innhold skal jeg få tak i dedikerte sjeler og promotere det bredt på nettet.

Hvis noen dedikerte sjeler vil bli med, så er bare å sende PM. :)
 

xdex

Medlem
Jeg er helt enig! Tar kritikken. Har en fin guide nå, men fler kommer fortløpende. Tenkte derfor det hadde vært greit hvis jeg bare fant noen som kunne støtte ved å bare bli medlem, så når det kommer poster så kan de kommentere og engasjere. Så det var en her på foumet her som etterlyste et slik forum.

Jeg promoterer bare litt for å få det ut her, men senere når jeg har bygget det opp med solid innhold skal jeg få tak i dedikerte sjeler og promotere det bredt på nettet.

Hvis noen dedikerte sjeler vil bli med, så er bare å sende PM. :)

Grei guide, men ser fort at vedkommende som skriver dette ikke helt har fått med seg alt. Dersom man først skal skrive en artikkel om noe sånt, må den også fremheve punkt som gjelder norsk lovverk, for at det skal virke mer seriøst. Da kan du bare (pr i dag) glemme alt av templates etc, som er å få kjøpt. Jeg i hvert fall ikke sett noen templates som dekker kravene (noen har kommet veldig langt) ... tips: http://uu.difi.no/
 

davand

New Member
Skjønner hva du sier. Vi er i en startfase :)
Skal informere videre tipset om WCAG (2.0)-standarden, som nå er lovpålagt, så kan vi se hva vi kan gjøre..

Lag gjerne guide hvis du ønsker å bidra, hvis du ikke har lyst så er det helt i orden også.
Jeg er avhening av deres kritikk for å få dette til å fungere på lang sikt, så dette er supert! :)
 
Topp