Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt design. Ris og ros ønskes!

Beergear.no

Medlem
Nytt design på www.samok.no
Vil gjerne ha tilbakemeldinger!

Takk til Fredrikstad Webdesign for et meget godt samarbeid!
Kan anbefale dem på det sterkeste.
Fornuftige priser, hjelp "24/7" om man lurer på noe, og mange gode råd og tips underveis.
Mulighet til å gjøre det man ønsker selv, og samtidig ha Fredrikstad Webdesign som støttespiller. Samarbeidet gikk via Skype, og to møter, som inkluderte "opplæring". Noe som fungerte strålende.

Ris og ros tas i mot med samme sinn!
Kjør på :)
 

Siri73

New Member
Fin side!
Litt korrektur: Komma, punktum er viktig å få riktig. Omformuleringene er smak og behag da men...
Lykke til:)
 

Vedlegg

  • Skjermbilde (75).png
    Skjermbilde (75).png
    21,9 KB · Sett: 10

Beergear.no

Medlem
Tusen takk dere!
En del har blitt gjort av meg i sene nattetimer. Så det er helt sikkert rom for forbedringer. Er veldig glad for tilbakemeldinger. Skal se på tingene i kveld!
 

Bjørnar

Gründer
Når jeg kommer inn på en nettbutikk, vil jeg jo først se produktene. Derfor tenker jeg at menyen bør være kategoriene i nettbutikken - ikke Blogg, Kundeservice osv - det kan du fint "gjemme" i en liten meny i bunnen av siden, eller andre plasser. Det er produktene du selger - de må komme i første rekke, tenker jeg.

Ellers er det ryddig og greit, men jeg fikk litt "template-feeling" av designet, men ellers er det jo ryddig og greit.
 

Kameraten

New Member
Ser at Klarne registrerer e-postadressen til kunder allerede som første steg. Er nok lurt mtp. at noen kunder "faller av" og du får sendt ut en reminder. Noen som har erfaringer med å implementere dette i Woocommerce? Evnt med Mailchimp, Receiptful etc?
 

I_ndex

Member
Strukturen på siden virker bra, gode og informative produktsider. Det jeg legger merke til er at siden mangler SSL-sertifikat, nå vet jeg ikke hvordan betalingssystem du har, men jeg tror det er en trygghet for mange brukere der ute. Litt urelatert, men ser på Facebook siden at det er noe politisk innhold, noe som jeg tror kan være med på å bygge ned bedriftens tilitt til nye brukere.
 
Jeg reagerte også på Facebook innleggene. Ikke aliener deg fra kundene dine. Det kan være i beste mening, men jeg tror at du har alt å tjene på å fjerne dem, og bruke tid på positive nyheter og oppdateringer om nettbutikk og produkter.

Jeg ville også forsøke så langt det var mulig å ikke ha en diverse-meny. Den er intetsigende, og vil antakelig bare være menyfyll. Se om du kan bake dem inn i andre kategorier. Alt jeg skriver her er selvfølgelig subjektivt. Jeg er ingen guru i faget :)
 
Topp