Enig med deg at det ikke ser videre profesjonelt ut, det er vel det som irriterer meg mestJeg bruker det nye skjemaet. Synes det virker å være relativt enkelt for kunden å bruke, men jeg syns det ser verken pent eller særlig profesjonelt ut. Likte det gamle bedre.
Hahaha, ja da forstår jeg at dem fjernet logoen. jeg har aldri retunert noe selv, men sikkert lett å gå i fellen og poste til den med størst logoMå si meg enig med hvoslef; Det nye skjemaet ser ikke bra ut, men ordlyden er enkel og rett frem. Tidligere hadde Barne- likestillings- og inkluderingsdepartementet vel en del problemer med at noen sendte angreskjemaet til dem og ikke til selger, hvilket sikkert er en medvirkende årsak til at de har fjernet "logoen" sin fra skjemaet.
Enig med deg at det ikke ser videre profesjonelt ut, det er vel det som irriterer meg mest
Bruker du det slik det er eller har du lagt til egen layout og logo?
Absolutt viktigst at det er forståelig for kunden
For øyeblikket bruker jeg den som den er. Burde vel endre font, få på en logo og kanskje gjøre det enda enklere.
Heldigvis er det lov til å endre det. "Den næringsdrivende kan anvende dette skjemaet, eller lage sitt eget skjema med de samme opplysningene (som følger av vedlegg 1B til forbrukerrettighetsdirektivet)." Sitat fra http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1096