1. Helt riktig. Skal helt klart ha respekt for andre i forumet, så jeg må beklage med litt for mine litt ivrige kommentarer her og der.
2. Takk for ditt tips, men jeg tror ikke du leste første post godt nok pga at prisen var ingen estimering av meg selv, men noe jeg hadde fått angitt av noen som hadde sett på systemet. Jeg er helt klart for høyest mulig pris, men det avhenger jo, som jeg har påpekt, av hva de egentlig ønsker seg og størrelse på bedrift.
3. Man kan ikke redusere sin kompetanse på grunn av at det er mindre firma her i forumet som diskuterer. jeg kjenner ikke reglene 100%, men det må jo være lov til å diskutere ting på et høyere nivå uten av folk blir fornærmet på noen måte.
4. Takker for tipsene
Prisen kunne vært unngått å nevne, men jeg er glad for at kritikken er der og målet mitt med mine svar er å heve prisen på hjemmesider generelt. Det er vel bare en investering for meg selv.
Denne diskusjonen tror jeg etter hvert hører mer med i et annet forum enn hva denne tråden ligger i. Dette er vel mer noe for selgere og ikke webmastere nå ser jeg