Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyhetside på wordpress

sten

Medlem
Det plager meg litt at man må bla langt ned for å gå gjennom hvert enkelt innlegg.
Jeg vil ha en lettere oversikt over innleggene slik at man selv kan velge hva man vil lese.
Hvilken plugin løser dette problemet best?

Likte denne løsningen svært godt:
fiskeinord.no
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
hm, hva mener du egentlig med at man må gå langt ned for å gå gjennom hvert innlegg?

mener du hvordan layouten på forsiden på endel mer blogg-orienterte themes er, der det gjerne vises f.ex. HELE de ti første innleggene?

Måten det er gjort på den siden du viser til har i såfall vanligvis ikke noe med noen plugin å gjøre, det er nok themet som er sånn. Søk litt på magazine themes, så finner du masse som har liknende layoutløsninger
 

sten

Medlem
hm, hva mener du egentlig med at man må gå langt ned for å gå gjennom hvert innlegg?

mener du hvordan layouten på forsiden på endel mer blogg-orienterte themes er, der det gjerne vises f.ex. HELE de ti første innleggene?

Måten det er gjort på den siden du viser til har i såfall vanligvis ikke noe med noen plugin å gjøre, det er nok themet som er sånn. Søk litt på magazine themes, så finner du masse som har liknende layoutløsninger

Okei, skal sjekke det.
Vet du om noen plasser man kan kjøpe gode themes?
 

impel

Medlem
Jeg har hatt <ironi>gleden av</ironi> å jobbe en del med tema fra WordPress Themes | Website Templates | Create a Website | ThemeForest. De fleste tema ser bra ut, og fungerer greit, så lenge du ikke trenger å gjøre noe særlig endringer på dem. Skal du gjøre noe mer med dem, kan du fort risikere å sitte igjen uten hår på hodet når dagen er omme.

Pass på at du velger et tema som har fått mange gode kommentarer og tilbakemeldinger, og styr unna hvis de har under 4.5 stjerner.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Det med themeforest er egentlig ikke bare et themeforest-problem, det er i stor grad et generelt problem for themes med alt for mye "theme options". Greia er at slike themes generelt er beregnet på å være enkle å gjøre endel endringer i uten å kunne kode med forskjellige "theme options", mens de til gjengjeld er et hælvete uten like å gjøre endringer på utover det.
 
Topp