Se her ja. Godt med slike tilbakemeldinger. Skal gi respons så godt jeg kan.
Jeg liker designet veldig godt, men ja, det er nok litt vel hightech. Noe som var veldig viktig for meg var at hovedsiden og forumet har et likt design. Ser altfor mange steder at det ikke har noen sammenheng i det hele tatt og jeg syntes rett og slett ikke at det ser bra ut. Det begrenset seg jo da veldig til hvor jeg kunne få tak i desgin (siden jeg ikke er flink nok til å lage selv, eller har råd til å betale et firma for å gjøre det for meg), men jeg fant til slutt Rockettheme som kunne skaffe likt design til begge.
Jeg falt fort for dette designet og siden jeg etterhvert hadde brukt såpass mye tid på å endre ting og tang, ble det aldri aktuelt å bytte. Nå er jo bytting av Joomla-template en grei sak, så det er noe jeg evt kan gjøre senere. Totalt sett er jeg veldig fornøyd med hvordan det ser ut.
Ang header så kommer jeg til å se på det senere, men er ikke prioritert akkurat nå.
Annonsene på høyre side er jeg klar over ang bredde, men det er kun 10% som bruker 1024 (omtrent ingen som bruker mindre) i bredde så det tror jeg ikke burde være noe problem. Mine brukere er ingen "klikkere" uansett.
Kontakt form`et fungerte i allefall veldig fint når jeg testet nettopp og mottar mailer herfra fra tid til annen så rart at det ikke fungerte når du prøvde.
Navigasjonen i nettbutikken skal ikke være der i det hele tatt, skjønner ikke at jeg ikke har sett det.
Bildene var fikset, men må ha blitt rotet til igjen da jeg oppdaterte litt for ikke så lenge siden. Er fikset nå. Link skal jeg også prøve å fikse.
Takk for at du tok deg tid til å kikke deg rundt. Konstruktiv kritikk er alltid bra å få.