Dag Frogner
Supermedlem
trommeportalen.no er Norges eneste nettside som er spesielt rettet mot trommeslagere og slagverkere. Det hele startet som et forum på en gratisserver, men etter å ha gått over til å kjøre forumet selv (bruker phpbb) en stund, lanserte jeg en tilhørende nettside i Januar 2009. Disse var ikke mye å skryte av, så i april ca startet jeg jobben med å lage nye. Jeg har ingen som helst erfaring med hverken Joomla (som jeg har brukt) eller noen andre cms-system, så dette har vært en lang vei med bruk av prøv og feil-metoden. Jeg har også full jobb, kjerring og to småunger i hus, så derfor har dette tatt sin tid.
Jeg er godt fornøyd med sidene så langt, men det er sikkert noe (me?) å sette fingeren på. Jeg har ikke fått lagt ut så altfor mange artikler fra det gamle nettstedet, men disse ville komme på plass fortløpende. Av funksjoner så er det ikke så mange ennå, men jeg håper disse sidene kan vokse seg store og sterke og drømmen hadde jo vært å en eller annen gang kunne leve av dette, da jeg kunne fokusert 100% på det og ikke "kun" ha det som en hobby ved siden av alt annet. Men frem til det så tar det litt tid før flere ting er på plass, da det er ganske tidkrevende og det er kun jeg som jobber med denne siden.
Tar gjerne i mot tilbakemeldinger av alle slag!
Jeg er godt fornøyd med sidene så langt, men det er sikkert noe (me?) å sette fingeren på. Jeg har ikke fått lagt ut så altfor mange artikler fra det gamle nettstedet, men disse ville komme på plass fortløpende. Av funksjoner så er det ikke så mange ennå, men jeg håper disse sidene kan vokse seg store og sterke og drømmen hadde jo vært å en eller annen gang kunne leve av dette, da jeg kunne fokusert 100% på det og ikke "kun" ha det som en hobby ved siden av alt annet. Men frem til det så tar det litt tid før flere ting er på plass, da det er ganske tidkrevende og det er kun jeg som jobber med denne siden.
Tar gjerne i mot tilbakemeldinger av alle slag!