Nye muligheter for nettsiden din!

Donazs

New Member
Hei,
Jeg har et forslag til personer som har fungerende nettsider. Jeg tilbyr til å flytte deres nettside til et annet land. (Beklager for språket mitt, jeg er ikke profesjonelt i norsk. )
Hva får dere:
* Dere for belønning for ideen. Det kan være en gangs utbetaling, betaling per mnd. eller noe sånn. Størrelse, perioder og andre vilkår diskuteres med de som er interessert.
*Dere jobber ikke og investerer ikke noe, men dere får fordeler fra det.
*Dere får garantier som diskuteres ved avtale.
*Det skal ikke være konkurrent til dere, fordi alt skal foregår i Baltic states. Derfor risikerer dere ikke med egen virksomheten. (Dere kan se at jeg er ikke fra Norge fra språket mitt).
Hva ønsker å få jeg:
Alt som gjeler deres nettside og vellykket nettside:
*Hvor kjøper dere produkter, hvor mange prosenter bidrar dere til prisen, hva er omsetning, hva er muligheter.
*Hva spesielt gjøre dere til å selge flere produkter.
*Hvordan drive denne virksomheten i generelt og så videre.
*Alt må være ikke så dyrt og jeg ønsker first og fremst å se hvilke nettside dere ønsker å eksportere.
Hvorfor dere må gjøre dette? Dere før penger uten å gjøre noe (unntatt tiden), dere kan ikke eksportere nettsider deres selv fordi dere vet ikke vilkårene til de andre land, det er ikke så lett drive nettside og selge produkter når dere er ikke i denne land og så videre.

Ønsker reaksjoner fra de som er interessert – alt kan diskuteres i privat miljø.

Tonny Kluften

Administrator
Dette er i utgangspunktet en veldig god ide.

Utfordringene er jo at ingen gidder å dele fordi man risikerer konkurrenter. Jeg har snakket med utenlandske nettbutikker selv, men fått laber respons selv om jeg har lovet kun å drive i Norge. Synd at det er slik egentlig, men det er ikke noen måte å sikre seg på at den man deler med ikke starter i samme land.

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg er nok ikke like begeistret som de to andre, da kompetansen - som du forsåvidt ikke har sagt noe om - kan kjøpes for en relativ billig penge gjennom Norges eksportråd, eller private aktører på de forskjellige markedene.

Hvis jeg forstår ideen din riktig så kjøper du en blåkopi for en engangssum, og så sitter man med null etter dette!?!

Selg heller kompetansen din!

Donazs

New Member
Takk for tankene deres.

Jeg er enig i dette at man kan ikke være sikker på at den man deler med ikke starter i det samme land, men det kan være noe som jeg kan bevise. Først og fremst lever jeg i et annet land og jobber der, det kan bevises. Et annet ting er at det er vanskelig (nesten umulig) å konkurere med de fra annet land på grunn av at det koster mye penger å sende noe mellom to land, det tar tid å levere produkter, det må betales skatt som er betalt av de som får produkter (det er også dårlig ting) og så videre. Så det er dyrt, vanskelig og tar tid. Det betyr at konkurranse med dere blir veldig vanskelig.

Det er sang sant om kompetanse som kan kjøpes, men veldig viktig er det at det som jeg har skrevet før gjelder Norske aktører også. Jeg mener at det er litt vanskelig å utvikle virksomheten i et annet land. Mest viktig er det at noen ikke gjort dette før. Dette gjeller de som ikke tenkte om dette ennå og kanskje ønsker å vurdere dette i framtida. (Det er litt vanskelig å legge tankene på norsk, men jeg håper at dere forstod hva jeg mener).
Hva med kompetanse? Jeg vet om nettsider noe i landet mitt, om betaling prosesser her, om leveranse (tid, vier), lover her som gjelder skatter, hvordan å bli orientert til målgrupper og noe annet. Selvfølgelig kan dere ta en annet personen og så videre, men jeg inviterer dere å diskutere det litt med meg.

Hva med blåkopi og engangsum? Som jeg har sagt det kan vurderes, vi kan diskutere om prosenter videre for som tid. Det er enten flere muligheter, som du sa jeg kan utvikle deres blåkopi her og få noen prosenter fra dere for dette (Da er det det samme som salg av kompetansen min). Men i generelt er det ikke det samme som jeg foreslår? Det er kun eiendoms spørsmål. Alt kan diskuteres.

Jeg synes at denne anonsen er orientert til de som søked ikke etter muligheter i et annet land ennå. Derfor kommer jeg med et forslag som kan minst tenkes på.

Derfor inviterer jeg de som ønsker å tenke på dette å skrive til meg personlig. Det koster jo ikke noe å ha en diskusjon. Jeg kan ikke love noe, men jeg inviterer til å prate litt om dette.

Donazs

New Member
Hei,

Jeg har veldig kort spørsmål . Jeg sender meldingen til de andre personen, men folder ,,sendte objekter,, er tom. Betyr dette at man fikk meldingen fra meg eller ikke?

Camillafr

Medlem
Hei,

Jeg har veldig kort spørsmål . Jeg sender meldingen til de andre personen, men folder ,,sendte objekter,, er tom. Betyr dette at man fikk meldingen fra meg eller ikke?

Meldinger lagres ikke automatisk i sendte objekter.
Du må gå inn på ditt kontrollpanel og velge at du vil en kopi av sendte elementer skal lagres.

Topp