Nye image-søk ser vel slik ut: hagebelysning - Google Search Veldig bra synes jeg!
Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :) 23 Jul 2010 #1 Nye image-søk ser vel slik ut: hagebelysning - Google Search Veldig bra synes jeg!
Sjefskoder Sjefskoder 23 Jul 2010 #2 ouch! Me not like.. Nei nå ble det fryktelig rotette og ustrukturert.. Dette likte jeg ikke.. Får gå tilbake til goe, gamle altavista for å gjøre bildesøk da /S
ouch! Me not like.. Nei nå ble det fryktelig rotette og ustrukturert.. Dette likte jeg ikke.. Får gå tilbake til goe, gamle altavista for å gjøre bildesøk da /S
Tonny Kluften Administrator 23 Jul 2010 #3 Likte det! Får mer realistist bilde av hvordan bildene ser ut.
Julian Alois Barthel Webmaster innenfor Reise 23 Jul 2010 #4 Liker det jeg også... så på google sin blogg igår.. det var blidene pressa intil hverandre og det så helt forferdelig ut... Men ble bra
Liker det jeg også... så på google sin blogg igår.. det var blidene pressa intil hverandre og det så helt forferdelig ut... Men ble bra
H h33t New Member 3 Aug 2010 #5 jeg syns det ser litt rotete ut. for mye mellomrom liksom? er ripp of fra timmp.com (de er nede atm)
MeanCorp New Member 3 Aug 2010 #6 er enig med sjefskoder og h33t her det blir litt for stort mellomrom og litt rotete.