Nye domener "på vent"

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Som regel har jeg en plan og vet jeg hva jeg skal bruke domenene til, men noen ganger står ting på vent og da må det vel være noe som gir litt mer enn bare en forward..?

En del av domenene som ble registrert peker fremdeles til domeneshop, og det er vel lite interessant. Så noe på liveview.no som så ok ut - tar det mye tid å sette opp den?

Steve Cash

Medlem
Naivt spørsmål følger: I tilfelle jeg skulle få lyst til å lage noe à la liveview selv en dag, kan en lage en slik side med bare lenker til andres nyheter uten å bryte noen regler for opphavsrett? (Ja, jeg vet at det finnes en nettside som heter Google, men likevel, dette er ingen søkemotor.)

zapotek

Medlem
En del av domenene som ble registrert peker fremdeles til domeneshop, og det er vel lite interessant. Så noe på liveview.no som så ok ut - tar det mye tid å sette opp den?

Uten at jeg vet det 100% sikkert, så tror jeg du får lite ut av å ha annet enn en bunch feeds på et domene. Ville du returnert flere ganger til en side med et slikt innhold? Da tror jeg det er bedre å slenge opp en halvcrappy artikkel på 2-300 ord sammen med noen bilder. Du har ihvertfall sådd et lite SEOfrø for fremtidig utvikling av domenet.

picxx

WF 09
Naivt spørsmål følger: I tilfelle jeg skulle få lyst til å lage noe à la liveview selv en dag, kan en lage en slik side med bare lenker til andres nyheter uten å bryte noen regler for opphavsrett? (Ja, jeg vet at det finnes en nettside som heter Google, men likevel, dette er ingen søkemotor.)

Ja, det gaar under sitatretten saa lenge du ikke skraper hele artikler.

Topp