Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Hvorfor fikk dem seg ikke deindeksert i de andre søkemotorene også da?
De har ikke indeksert 1881.no like raskt og så mye. Gjennomsnittelig antall sider som google indekserer pr dag er over 400 000 sider, og sitemap.xml med 6.3 millioner sider blir lastet ned av Google ca hvert 30 minutt. Indekserte sider i google over 8 millioner. Live.com litt over 5000.
Stikkprøver vi gjorde for å finne de reserverte nummerne ga oss svar på at det kun var Google som hadde indeksert de
Henviser til de kjente sakene.Hva spammer han og hva slags black hat driver han med?
mkander.. jeg har lest gjennom denne tråden 2 og 3 ganger nå, men ikke funnet svar på noe du absolutt burde ha hatt med i din første post.
- Hvem er vi/oss.
- Hva/hvilken spamming er det som er gjort, hvor og når.
- Hvilke følger fikk denne spammingen for vi/oss.
Jeg er ikke den som lar tunga gli oppover ryggen til noen av de som blir omtalt i denne tråden, men en bør være litt mere konkret om en skal komme med beskyldninger mot noen.
Det jeg snakker om er din måte å "si ifra" på eller hva det er du tror du driver på med.Mkander: Hva i svarte har dette noe med 1881.no og gjøre? At jeg mente at dere var en direkte kopi av twitter (Til og med kildekode) som veldig mange med meg er enige i, har ikke noe med denne saken å gjøre...
Det var denne linkingen og forsøk på å dra oss inn i dette som fikk meg til å reagere. Det var nemlig HELT irrelevant i denne diskusjonen. Motivasjonen bak skulle jeg gjerne visst.