Hei, jeg er en 17 år gammel gutt som alltid har hatt en interesse for business og det å tjene penger. Hadde min første "bedrift" som 11 åring hvor jeg drev med diverse salg samt. hadde et eierskap i en egen "idrettsklubb" som fikk inn en del penger helt til jeg måtte legge ned fordi jeg ble nektet å drive virksomhet i friminuttene hehe. Uansett, jeg har lest litt rundt om at dropshipping er en ganske enkel og risikofri måte å tjene penger på, spesielt hvis man kun gjør det som en hobby eller bruker det til bi-inntekt. Dette frister veldig, men jeg har en del spørsmål rundt emnet.
* Hvordan gjør jeg det? Og vil jeg klare det?
* Er det slik at det kun blir fortjeneste, men fortjenesten varierer ettersom hvordan jeg selger. Altså, jeg må aldri kjøpe noen varer av grossisten for egne penger før et salg, bare sende mine ordre videre til dem?
Kan noen gi meg en litt detaljert oversikt over hvordan dette fungerer? Har lest litt artikler men jeg stoler ikke helt på folk som lover gull og grønne skoger på litt finurlige hjemmesider uten å se på hele bildet (altså positive og negative sider).
Beklager for at jeg er veldig dum i spørsmålene, håper dere ser på dette som noe positivt i at en ungdom vil drive med dette og ikke bare tar meg som en hjelpesløs byrde.
Takk
Mvh. Endis.
* Hvordan gjør jeg det? Og vil jeg klare det?
* Er det slik at det kun blir fortjeneste, men fortjenesten varierer ettersom hvordan jeg selger. Altså, jeg må aldri kjøpe noen varer av grossisten for egne penger før et salg, bare sende mine ordre videre til dem?
Kan noen gi meg en litt detaljert oversikt over hvordan dette fungerer? Har lest litt artikler men jeg stoler ikke helt på folk som lover gull og grønne skoger på litt finurlige hjemmesider uten å se på hele bildet (altså positive og negative sider).
Beklager for at jeg er veldig dum i spørsmålene, håper dere ser på dette som noe positivt i at en ungdom vil drive med dette og ikke bare tar meg som en hjelpesløs byrde.
Takk
Mvh. Endis.