Feedback:
- Når man loader siden hopper innholdet litt rundt før første cta-en (med rutemønsteret) vises. Det er en relativt enkel fix.
- "Bestill reparasjon"-CTAen er litt liten ift. den store overskriften. Vurdér å gjøre den litt større.
- 1-2-3-4 veilederen deres er veldig fin. Jeg ville foretrukket å fjerne punktumene etter de beskrivende tekstene. Du mangler også et mellomrom mellom 7-8 dager i steg #4.
- Hvis dere ikke kun reparerer iphones, kommer dere til å ha et problem ift. å vise de mest relevante telefonene på forsiden. Jeg skjønner at dere legger ut flere modeller as we speak (det ble lagt til en i stad). Et forslag her kan være å vise en "vis flere modeller" knapp som tar deg til en side som kan vise.. vel, flere modeller
- Apropos "velg din telefon"-delen, så fader du ut alle modellene om du har musepekeren over et tomt område i den seksjonen. Jeg ville foretrukket at de ikke endret seg før man holdt musepekeren over en telefon.
- Enda et poeng her kan være å vise disse telefonene i en horisontal scroller for mobile enheter. Det vil scale bedre når dere får flere modeller, og vil ikke ta opp så mye skjermplass.
- Under "alltid full garanti" burde du skifte CTA-teksten til "Les om garantien vår" istedenfor "les mer"; De andre CTA-boksene på samme linje var kjempefine.
- Footeren din trenger litt styling på "logg inn"-knappen, en kort forklaring av hvorfor man skal logge inn (f.eks. kunder), og jeg ser ikke poenget med "Stikkord"-delen. Vurdér å bruke denne til å promotere siden deres på Facebook eller Twitter.
- Logginn-errorboksen deres (når man f.eks. logger inn med feil brukernavn eller passord) er ikke så veldig pent stylet heller. #thedetails
Flott side, hadde ikke hatt noen problemer med å sende inn mobilen til dere. Når dere har holdt på en stund kan dere vurdere å samle inn reviews og presentere dem, evnt. bruke Yelp eller en annen anmeldelsestjeneste for å vise hvor flinke dere er.
Enda en idé (som er GULL for SEO) er å blogge om hvordan dere fikser mobilene dere får inn. Potensielt masse flott bildemateriale, stort tema å skrive om, og dere kan f.eks. skrive gode DIYs som vil bringe folk til siden deres for å lære å gjøre ting selv. For å gjøre dét trenger de deler, som de da forhåpentligvis bestiller fra dere.
Lykke til!