Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny web for mobil reparasjon

thoaud

Country manager @ Servebolt
Jobber med å fornye nettstedet til mobilverkstedet, som jeg nylig har blitt en større del av.
Her skal man kunne både bestille reparasjon og bestille deler.

Hittil er bare forsiden jobbet med, men denne er jo også veldig viktig!
Vet at noen lenker ikke fungerer, men det vil de gjøre når vi flytter siten :)

Feedback?

Mobilverkstedet
 

selbekk

Medlem
Feedback:

- Når man loader siden hopper innholdet litt rundt før første cta-en (med rutemønsteret) vises. Det er en relativt enkel fix.
- "Bestill reparasjon"-CTAen er litt liten ift. den store overskriften. Vurdér å gjøre den litt større.
- 1-2-3-4 veilederen deres er veldig fin. Jeg ville foretrukket å fjerne punktumene etter de beskrivende tekstene. Du mangler også et mellomrom mellom 7-8 dager i steg #4.
- Hvis dere ikke kun reparerer iphones, kommer dere til å ha et problem ift. å vise de mest relevante telefonene på forsiden. Jeg skjønner at dere legger ut flere modeller as we speak (det ble lagt til en i stad). Et forslag her kan være å vise en "vis flere modeller" knapp som tar deg til en side som kan vise.. vel, flere modeller :)
- Apropos "velg din telefon"-delen, så fader du ut alle modellene om du har musepekeren over et tomt område i den seksjonen. Jeg ville foretrukket at de ikke endret seg før man holdt musepekeren over en telefon.
- Enda et poeng her kan være å vise disse telefonene i en horisontal scroller for mobile enheter. Det vil scale bedre når dere får flere modeller, og vil ikke ta opp så mye skjermplass.
- Under "alltid full garanti" burde du skifte CTA-teksten til "Les om garantien vår" istedenfor "les mer"; De andre CTA-boksene på samme linje var kjempefine.
- Footeren din trenger litt styling på "logg inn"-knappen, en kort forklaring av hvorfor man skal logge inn (f.eks. kunder), og jeg ser ikke poenget med "Stikkord"-delen. Vurdér å bruke denne til å promotere siden deres på Facebook eller Twitter.
- Logginn-errorboksen deres (når man f.eks. logger inn med feil brukernavn eller passord) er ikke så veldig pent stylet heller. #thedetails

Flott side, hadde ikke hatt noen problemer med å sende inn mobilen til dere. Når dere har holdt på en stund kan dere vurdere å samle inn reviews og presentere dem, evnt. bruke Yelp eller en annen anmeldelsestjeneste for å vise hvor flinke dere er.

Enda en idé (som er GULL for SEO) er å blogge om hvordan dere fikser mobilene dere får inn. Potensielt masse flott bildemateriale, stort tema å skrive om, og dere kan f.eks. skrive gode DIYs som vil bringe folk til siden deres for å lære å gjøre ting selv. For å gjøre dét trenger de deler, som de da forhåpentligvis bestiller fra dere.

Lykke til!
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
Gull @selbekk ! :)

Fikset mye av det allerede.

Fadeout på velg telefon løser seg selv når alle modellene er lagt inn.

Footer har jeg jobbet lite med, kun slengt opp noe greier.

Blogg kommer, både om verkstedet og annet. Hovedsakelig i SEO formål, men også guider for de som vil bytte deler på egenhånd.
 
Topp