Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny Shai-kampanje, og 4 kampanjer fra Vitamail.

Ronald Kristensen

New Member
Fremover kommer jeg til å poste oppdateringer om nye kampanjer her på webforumet.
I stedet for å legge ut en ny tråd for hver kampanje, vil jeg prøve å samle sammen nye kampanjer i én post, og poste dette 1-2 ganger i uken.

Dersom det er noe dere ønsker at jeg skal poste, eller bidra med her på forumet (annet enn kampanjeoppdateringer), så vil jeg gjerne høre fra dere.

Nedenfor er fem kampanjer som ble lagt ut i går.

ShaiBox - Prøv Shai gratis og vinn tur til New York

Nå har vi en ny Shai-kampanje, hvor premien denne gang er en tur for 2 til New York. I tillegg får kunden nå masse ekstrautstyr når hun/han bestiller sin gratis ShaiBox:
- Shai høvel og 2 refillblader
- Essentials Wash & Shave
- Toalettmappe
- Shower Scrub

Klikk her for å komme til kampanjen.

Så er det de fire kampanjene fra Vitamail. På alle disse kampanjene får kunden 50% rabatt på en 2 måneders prøvepakke, til kun 199,-.

Metaburn - Få litt hjelp på beien mot vektmålet
Få litt hjelp på veien mot vektmålet! MetaBurn er kosttilskuddet som øker kroppens forbrenning på en naturlig og sunn måte.

Klikk her for å komme til kampanjen.

Dreamwell - Si god natt til søvnproblemene dine
Si god natt til søvnprobleme dine! DreamWell er kosttilskuddet som hjelper deg å sove bedre. Hele natten. Helt naturlig.

Klikk her for å komme til kampanjen.

Flex - Ta vare på musklene og leddene dine
Ta vare på musklene og leddene dine. Flex gir musklene og leddene dine næringen de trenger for å holde seg myke og friske.

Klikk her for å komme til kampanjen.

Energyplus - Få et ekstra overskudd i hverdagen
Få et ekstra overskudd i hverdagen! EnergyPlus gir deg den ekstra energien du trenger for å prestere optimalt. Hele dagen.

Klikk her for å komme til kampanjen.
 
Sist redigert:
Topp