Å benytte en toolbar/software til å hijacke cookie er det mange som har prøvd tidligere, og alle har blitt utestengt fra aff.nettverkene. Syns du ikke det er litt rart at det ikke finnes en toolbar som hijacker cookies i 2010? Kanskje fordi det ER i strid med retningslinjene til alle aff.nettverk? Ja, det er det. Det er i strid med retningslinjene.
Og ja, folk sitter i buret for dette nå, fordi det er tyveri av andre affiliates sine inntetker. Og fordi det er tyveri fra nettbutikkene selv, da du tilsvindler deg aff.inntekter hvor ingen aff.inntekter skulle blitt utbetalt.
Men lykke til og god jul. Nå forsvinner jeg fra internett og er ikke tilbake før neste år.
Feil..igjen..når man registrerer seg i partnerprogram går man gjennom en review, dette vet nok du også. når man oppgir webadresse, skrives det inn
Release the Power of MyShoppingGenie!.
De brukte 2 år på å få dette igjennom med amazon, så amazon vet mer enn godt hva MSG er. Du kan sende dem en mail, så får du nok svar på dette.
ps: jeg er ikke her for å promotere noe som helst, kun dele det jeg vet om MSG. For mange kommer med feilaktige påstander.(pga mangel på info) Slik var det også når ACN startet opp norge, og slik var det når Shine startet opp. Folk ble hysteriske. Nå spesielt etter T5PC, som var et rent luftslott, på lik linje med inetboblen.
ACN er her fremdeles, det er Shine også.
Jo god jul, kos deg masse.