Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny produktmeny på Veggfolie

n0stra

Medlem
Før dere tar en titt vil jeg påpeke at gjennomsnittskunden vår er kvinner 26-42 med barn og eget hjem.

Ideen min var å gå fra den kjipe dropdown menyen som etterhvert ble alt for omfattende når vi nå er oppe på 2000+ individuelle design, og få inn en løsning som både lar kunder som snubler inn får se kjapt spennet i hva vi tilbyr samt skape litt ideer gjennom de mest populære underkategoriene som det selges mest av.

Siden er denne:
Veggfoliedesign

Jobber med en bedre presentasjon øverst også. Ser litt rotete ut nå.
 

Taffy

Medlem
Syns også den var oversiktlig, tror den passer gjennomsnittskunden godt. Eneste jeg har å utsette på er at det er litt liten tekst, så det blir kanskje litt knotete for folk som ikke er så datakyndige.

Syns generelt butikken er veldig imponerende, virker som du har truffet bra i nisjen din. Inspirerende å se folk som virkelig får det til, får lyst til å jobbe ennå hardere selv med egne prosjekter når jeg ser at det er mulig!
 

n0stra

Medlem
Hei n0stra,
jeg syntes siden din var fin. Den var oversiktlig og lastet raskt.
Ingenting å utsette på den :)

Takk :)

Syns også den var oversiktlig, tror den passer gjennomsnittskunden godt. Eneste jeg har å utsette på er at det er litt liten tekst, så det blir kanskje litt knotete for folk som ikke er så datakyndige.

Syns generelt butikken er veldig imponerende, virker som du har truffet bra i nisjen din. Inspirerende å se folk som virkelig får det til, får lyst til å jobbe ennå hardere selv med egne prosjekter når jeg ser at det er mulig!

Flott - jeg lurte på det selv men ville ikke si noe. Ønsket uhildrede tilbakemeldinger. Ja det er bare å stå på, nå har jeg denne som er fullt operativ, samt 2 mindre butikker jeg tenker bruke mer tid på etterhvert samt flere ideer på lur. Målet er at alle skal kunne gi meg minst en full årslønn hver på sikt samt generere arbeidsplasser.
 
Topp