Ny pris på kampanjen – Bli partner hos EuroAds

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Euroads har endret prisen på sin kampanje, Bli partner hos EuroAds. Den betaler nå ut hele 67kr per nye affiliate vi sender til dem. Dette er jo langt ifra noe vi skal si er dårlig betaling?

Kommer dere til og promotere Euroads litt mer nå enn tidligere?

Slenger på min lille affiliatelenke til dem jeg. Dere som vil tjene noen kroner hos Euroads må jo gjerne følge den. :)

Bli partner hos EuroAds

picxx

WF 09
Tror nok ikke jeg kommer til å legge så mye energi i det nei.
Euroads begynner vel å bli såpass "saturated" (norsk ord?...mettet?) i Norge at jeg heller konsentrerer meg om nettverk som er mer eller mindre ukjent, som f.eks. 047 dot no.

picxx

WF 09
Kunne skrevet en lengre avhandling om akkurat det Pong, men for å ta kortversjonen er annonsørene til de større nettverkene mettet i det norske markedet, mens de små (og ubetydelige) nettverken kjører kampanjer man ikke finner på VG, startsiden, dagbladet og alle de største sidene der ute, så sjansen for en betydelig større CTR er til stede og med det selvsagt også konverteringen.

edit: Når det gjelder 047 er det jo også "invite only", noe som betyr at man faktisk sikrer affiliatene alle inntekter. (Man kan ikke gå til 047.no og skrive seg som affiliate).

U

Uregistrert

Guest
Vil pris bety at det er du som får den summen det står? altså den reklamen på siden. Eller må personen som legger reklamen inn på siden sin betale dette?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
I alle dager. Her har faen meg Euroads senket prisen på nye partnere til 3,35NOK (tre kroner og trettifem øre) uten og gi oss en eneste melding om det. Uhørt! Fy flate, nå ble jeg småforbannet her.

picxx

WF 09
Etter siste innlegget tiul Atle satte de opp prisen igjen til 67.- , men nå er den igjen nede på 5.- for hvert "lead".
Helt uten at man får noe info om dette....selvsagt.

Begynner mildt sagt å bli dritlei hele euroads. Sikkert derfor jeg har tjent hele 10.- med dem i løpet av mars også (to hele euroads SU's...som nå blir plukket pent og pyntelig ned fra mine nettsider).

picxx

WF 09
5kr pr lead er jo latterlig, TD gir vel 100....

TD og MMmedier gir 100.-
zanox gir vel 8 (eller var det 12) euro, om jeg ikke husker feil.
047 gir 50.-

ellers står det selvsagt fritt til selskapene om de i det hele tatt ønsker å gi noe for referrals,
men så bra synes jeg da ikke euroads er at jeg anbefaler dem for en femmer.

Topp