Merket noe på en engelsk side jeg har. Jeg har ikke rørt denne siden på over et år, da den fikk hardt medfart av forrige Pandainvasjon. Nå ranker den plutselig igjen....
Jeg har noen sider som har flydd opp og ned...på siste rapport nå så har jeg 25 ned og 4 opp. På mange av søkefrasene er det igjen engelske sider som utranger, altså sider som ikke er relevant overhodet.
Jeg har noen sider som har flydd opp og ned...på siste rapport nå så har jeg 25 ned og 4 opp. På mange av søkefrasene er det igjen engelske sider som utranger, altså sider som ikke er relevant overhodet.
Deilig!
Rangerer nå på topp på flere søkeord både for nettbutikkene mine og 2 blogger
Merker også en strøm av utenlandske besøkende i mine Norske nettbutikker, dette har holdt på en ukes tid.
Merker veldig få endringer egentlig. Litt opp og ned på nettsteder med mange søkeord, men det er ikke større utslag enn normalt.
Edit: Der var siste SERP-sjekken ferdig. Et tynt affiliatenettsted har fått en liten knekk ved at flere #1 plasseringer har falt ned til #2 og en #10 plass røk ut av topp 100.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.