Altså, et par ting her Sindre. Jeg tror du tenker litt feil.
1: De som kjøper ting og tang med klubbens logo vil bortimot 100% sikkert være klubbens medlemmer, andre er faktisk ikke interessert. Det er sånn det er med denne typen varer, med mindre dere heter Manchester United eller noe liknende.
2: Prøv å verve nye medlemmer i klubben, og få flere til å bli interesserte i hobbyen, ikke å primært skaffe kunder, for produktene deres er rett og slett ikke interessante for andre enn de som allerede er medlemmer.
3: Ang selve nettbutikken og priser: For det første bør dere legge opp prisene slik at dere tjener NOE til klubben også. Om t-skjorta koster en tier mer spiller lite rolle for den som bestiller den, men det kan bli noen kroner til klubben etterhvert. For det andre - hvordan fungerer egentlig nettbutikken deres nå? Har dere varene på lager og sender ut manuelt, eller hva? Lurer på om f.ex.
T-Shirt Printing - Personalised T-Shirts & Personalised Hoodies | Spreadshirt kunne være en bedre løsning for dere.
Jeg har brukt det til liknende ting av dette før (og jeg mener å huske at flere her inne har gjort det samme), og det funker flott. Da slipper dere helt å knote med varelager, utsendelser osv. Dere velger bare et utvalg produkter (de har virkelig omtrent alt mulig av plagg og typiske promoprodukter som f.ex. iphone-cases, musematter, kopper... you name it), laster opp logo/grafikk dere vil ha på disse, plasserer logo/grafikk som dere vil på produktene, setter pris (de har en pris de tar, så kan dere legge på oppå dette avhengig av hvor mye dere vil ha i fortjeneste), og alt annet går automatisk. Spesielt for de aller minste (altså veldig få solgte produkter) funker dette flott.
4: COBRA? Seriøst? Ikke for å være dust, men jeg får skikkelig tacky-80-talls-action-film-følelse av den "logoen" og navnet deres, og det gjør det ENDA mindre sannsynlig at noen utenfor klubben vil kjøpe noe klubbmateriell.