Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettside til firmaet mitt

Jeg har satt opp en ny hjemmeside da jeg ikke var fornøyd med designet på den gamle.
Denne her er bygget på en Joomlatemplate og jeg har endret en god del på koder etc for å få den som jeg ville ha den. Nå er den ferdig, og jeg vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger fra dere her inne på den :)

PAY design
 

Ingvar

New Member
Har ikke vurdert selve siden din, men kan komme med ett tips:
Ettersom du har benyttet en ferdig template er det ofte vanlig at man fjerner mer enn man legger til. Sjekk siden din med googlesøket
Kode:
site:paydesign.no
for å se om søkemotorene har indeksert lorem ipsum eller andre sider du ikke vil ha indeksert.
F.eks er kanskje denne siden ikke ønskelig som landingside fra søkemotorer: Getting Started
 
Sist redigert:
Har ikke vurdert selve siden din, men kan komme med ett tips:
Ettersom du har benyttet en ferdig template er det ofte vanlig at man fjerner mer enn man legger til. Sjekk siden din med googlesøket
Kode:
site:paydesign.no
for å se om søkemotorene har indeksert lorem ipsum eller andre sider du ikke vil ha indeksert.
F.eks er kanskje denne siden ikke ønskelig som landingside fra søkemotorer: Getting Started

Takk for tipset. Men linken din viser til et subdomene hos meg der jeg arbeider med en ny nettside for en kunde for øyeblikket.
Men greit å sjekke litt innimellom for å kunne plukke bort sider jeg ikke vil ha liggende synlig på nett.

tar lang tid å laste, sikkert greit finne seg en annen host

Jeg lurer egentlig på om bildene mine er for store, for jeg bruker ProIsp og jeg trodde de var ganske kjappe?
 

zapata

Medlem
Du kan også legge inn ny metabeskrivelse i konfigurasjonentil noe annet enn 'Joomla! - Open Source Content Management', og aktivere .htaccess for mer attraktive urls (uten /index.php/ i alle url's
 
Topp