Nå har jeg fått så utrolig mange hendvendelser, flere bud også fra dere.
Men jeg er så overrasket over useriøsiteten av medlemmene her! Altså,
Her presenterer jeg en ferdig nettbutikk løsning med domene
Flippin - kjente merkevarer til lave priser!
Det følger med en partneravtale med en engelsk leverandør ( Devilwear ) om man ønsker det.
Jeg har sagt fra starten at jeg ville ha 8000, men at jeg selger for rundt 5000kr hvis kjøper er seriøs.
FØRSTE punkt jeg reagerer sterkt på er at folk blir overrasket når de ser at leverandøren jeg har brukt er utenlansk. Folk babler om mva, toll osv, JA det er jo greit. Men det er vel ikke mitt problem? Dere må vel selv bestemme hvem produkter dere vil selge på siden? eller hvordan dere vil gjøre dette?
Jeg selger som sagt en nettbutikk som er klar til bruk, med oppsett, design og kult domene.
Varene jeg har lagt inn til nå kan slettes på 2 minutter, jeg har heller ikke bestemt meg for å bruke dette.
Men til dere som sender PM med bud på 1500kr og 2000kr dere burde skamme dere. Tror dere virkelig jeg selger noe til 2000kr som jeg egentlig krever 8000kr for?
Jeg har brukt over 7000kr tilsammen på design og avtaler. + arbeid som er gjort av meg selv.
Jeg vil jo bare bli kvitt siden og gi stafettpinnen videre til noen som vil drive en nettbutikk med navn : flippin !
Man kan jo selge mye under det navnet? Sorry meg, men jeg blir så forbannet og frustrert på useriøse intressenter. Har vel fått 25 PM hvor folk ønsker INFO. Vil dere bare få ideer og annet?
Kom med bud! Jeg selger på dagen om prisen er riktig. Siden det virker som dere her inne mener den ikke er verdt 5000kr så selger jeg til første mann som gir meg 3500kr!
FERDIG PRUTA, FERDIG DISKUTERT! Ingen flere spørsmål om leverandører og dropshipping avtaler. ALT STÅR her....
SEND BUD ikke annet på PM, ellers ser jeg på denne saken som CLOSED! Orker ikke mer tull og useriøse folk.