Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettbutikk for bildeler i Norge

Apronzo

Medlem
Hei!
Vi satser stort og akkurat ferdig med vår nye butikk.
Vi har ikke startet markedsføringen enda, men bruker de neste ukene på å finne eventuelt feil eller forbedringer før vi starter markedsføring. Butikken er i full drift og sender varer hver eneste dag.

Fint med tilbakemeldinger om noen her inne har tips!!

Delespesialisten.no
 

selbekk

Medlem
Fet side! Her var det mange kule idéer og pene implementasjoner. Her har du noen gode idéer for eventuell forbedring:

- I søkefeltet som ser ut som et skilt - hvorfor ikke bruke fonten vi bruker på skilt her i Norge for søketeksten? Litt større og tykkere font hadde uansett sett bedre ut.
- Valideringsbeskjeden når man søker på et registreringsnummer bør være litt bedre utformet. Det at søket feilet gir meg ingen informasjon som bruker. Her er f.eks. frontendvalidering praktisk. Sjekk via regex at regnr er to bokstaver etterfulgt av fem tall før man søker, og man vil maksimum søke feil én gang.
- "Søk på registreringsnummer" i banneren kommer ikke godt nok frem. Jeg så det i alle fall ikke første gang jeg søkte.
- Siden er pent og enkelt designet, men mangler kanskje "det lille ekstra". Jeg klarer ikke å sette fingeren på det, men det er noe littegrann "tamt" over det hele.
- Trenger slideshowet (på forsiden) virkelig en pauseknapp?
- En kjapp oppsummering et sted på forsiden (for nye kunder som lurer på hva det her er for noe) KAN være en god idé. Ta det opp til vurdering, evnt. prøv dere frem med A/B testing på dette punktet.
- Høyrepilen i f.eks. menyen er litt for tykk til å gå "inn" på venstresiden. Det ser ut som det er en glitch i grafikken, istedenfor en tykk ">". Vurdér om du vil gjøre om på denne (jeg er nede på detaljnivå her nå altså ;-) )
- Det heter "Valgt bil", ikke "valgte bil"
- Jeg savner en kvalitetsgaranti på siden. Hvordan skal jeg vite at det DERE selger faktisk er gode greier? "Kjente merker" gir meg litt trygghet, men jeg føler fortsatt at jeg mangler litt for å være helt trygg.
- favicon-et deres ser litt for standard ut
- Siden deres er åpenbart ikke veldig SEO-optimalisert, noe som kan virke negativt på salget deres. Et enkelt tips her (som også fungerer bra for brukeren) er å legge inn sidespesifikke title-tags for hver enkelt side. Et eksempel er "Bremser - Delespesialisten.no" og "Audi - Lykter - Delespesialisten.no" etc.

Ellers vil jeg gratulere deg / dere med en flott side, og ønske dere lykke til fremover.
 

adeneo

Medlem
Jeg synes det ser bra ut, og det ser ut som det er Magento som ligger i bunnen, som er en bra platform.

Har ikke testet så mye, men registrerer at "handlekurv" og "handlevogn" brukes om hverandre, som er litt forvirrende, ellers ser det ut til at tekster, knapper og menyer er bra utformet.

Man må vel også regne med at dere som driver med racing og bil nærmest til daglig har mulighet til å gi god support og følge opp kundene med kompetanse på bil og deler, så dette er nok et prosjekt med gode muligheter for å lykkes.

Lykke til.
 

Apronzo

Medlem
Tusen takk for alle tilbakemeldinger så langt folkens.
Dette er veldig nyttig, vi jobber hver eneste dag med å gjøre butikken bedre og vil være Norges største og beste butikk for din bil. Vi har store ambisjoner og alle deres tilbakemeldinger er med på å forme vår butikk!!

Er en større kjede bak bak hele butikken, men satsingen gjøres gjennom vårt selskap. På bakgrunn av investorer og eierskap kan jeg dessverre ikke si stort mer enn det dere finner av info på våre sider. Men alt er norsk, ingen utenlandske selskaper bak vår butikk.
 
Topp