ny i html.hjelp filezilla.

fridusen

New Member
Har noen filer som ligger i filezilla til høyre som er lastet opp på serveren.Hvis man skal forandre i html i disse og ikke har de på dataen. hva gjør man da... ?? Kan forandre de i et dreamveawer program for eksempel... men hvordan får man filene dit? Eller kan man forandre de i filezilla?: S:confused:

Tonny Kluften

Administrator
Hvis fila er til høyre i FIlezilla (serveren) så flytter du den til venstre (din pc), åpner den i Dreamweaver eller noe annet og redigerer den og lagrer. Så flytter du fila til høyre igjen.

NB!!! Du bør ta backup av fila før du redigerer den.

fridusen

New Member
nå har jeg gjort det..men siden ser helt lik ut... forandringene jeg gjorde har ikke skjedd.. hva gjør jeg galt????? : (

fridusen

New Member
ja ser forandringer på dokumentet på min pc ja. men d skjer ikke når jeg drar de over der de lå i utgangspunktet i serveren.

HelgeSverre

Member
ja ser forandringer på dokumentet på min pc ja. men d skjer ikke når jeg drar de over der de lå i utgangspunktet i serveren.
Er mulig at du har satt opp filezilla til å ikkje overskrive filer når man laster opp ein fil med samme navn, eller så er det cachen i nettleseren din som henger igjen.

Topp