Dag Frogner
Supermedlem
Jeg så en toppbanner for IKEA på dagbladet.no hvor det stod "3-roms leilighet på Storhaug selges. Med veldig, veldig behagelig sofa." Ble nyskjerrig og klikket meg inn på denne og da kom jeg hit: Storhaug - Flott og innbydende 3-roms med veldig , veldig behagelig
Dette ser jo ut til å være en helt vanlig boligannonse, men det står kun i korte trekk hvordan leiligheten er og masse utfyllende tekst om sofa`en, med en egen vinkelreklame for IKEA på siden. Det er også 7 bilder av stuen hvor man ser sofaen i alle bildene og teksten under bildene kommenterer også kun sofaen.
Dette må være en relativt ny måte å annonsere på?
Er dette kun en annonse eller har IKEA betalt de som selger leiligheten for å lage det på denne måten?
Hva tror dere?
Dette ser jo ut til å være en helt vanlig boligannonse, men det står kun i korte trekk hvordan leiligheten er og masse utfyllende tekst om sofa`en, med en egen vinkelreklame for IKEA på siden. Det er også 7 bilder av stuen hvor man ser sofaen i alle bildene og teksten under bildene kommenterer også kun sofaen.
Dette må være en relativt ny måte å annonsere på?
Er dette kun en annonse eller har IKEA betalt de som selger leiligheten for å lage det på denne måten?
Hva tror dere?