Ny butikk

Kristoffer H

New Member
Hei!

Registrerte meg her fordi jeg trenger noen råd i forbindelse med å starte en webshop.

I første omgang tenker jeg på Dropshipping som hovedfokus. Jeg har lyst til å satse på elektronikk.

- Hva er den beste leverandøren? (bruker DX privat og er ganske fornøyd, bortsett fra med shippingtid)
- Hva er den beste butikk-løsningen? (Har sett litt på 24nettbutikk.no. Ser ut som at jeg går for de)

Noen forslag ellers?

Takker for alle svar og innspill :)

Tony J

Alle skal få
Det finnes allerede flere diskusjoner om dette temaet. Har du prøvd å bruke søkefunksjonen på forumet?

ventro

www.ventrogruppen.no
Har også forsøkt DealExtream noen ganger, og det går ganske mye fortere hvis du velger "hurtigfrakt"! Da har du pakken alt fra 4-7 dager etter bestilling. Det er i hvert fall min erfaring. Det finnes hundrevis av Dropshippere innen det feltet du ønsker å satse på.
Salehoo har en ganske god oversikt over dette. Her koster det noen hundrelapper å bli medlem, men det kan lønne seg... ;)

ventro

www.ventrogruppen.no
Du nevner DealExtreame og shippingtid. Har du forsøkt dem med hurtig frakt? Har stort sett bare positive ting å si om det. Det koster litt, men kundene får varene sine mye raskere. Alt fra 4-8 dager.

Det er mange leverandører som tilbyr Dropshipping. Salehoo er nok den beste siden å skaffe seg seriøse og gode Dropshippere på. Det koster noen hundrelapper å bli medlem, men det lønner seg vel?! :D

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Kristoffer H,
Vi tilbyr dropshipping fra Norge på en rekke gadgets. Send pm for mer info dersom dette høres interessant ut.

Topp