Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nu kan alla få se Mywayhero.no

:mad::mad::mad:

Desidert beste restauranten i byen er http://www.restaurantrustad.no/ Stusselig hjemmeside og ingen meny...

Meny kan man finna på en massa olika ställen, de har faktiskt tagit kort och lagt ut på sin facebooksida. https://www.facebook.com/restaurantrustad/photos/?tab=album&album_id=968951053183554 Men jag tänker inte ta med den, dels har de inte take away sen är det mycket jobb att få in en sådan dålig menybild. Vill de vara med på min sida så får de lägga in själva sen, det är som tanken egentligen. Hur är pizzan på Campino?
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja hehe. Reven der til høyre prøver å ta over hele utelivsbransjen i Horten. Og han er lokalavisas kjæledegge hehe, en mester i å gi avisa forskjellige vinklinger på ting.

Jeg vet neimen ikke om Campino finnes lenger. Men få med Sushi Asia Mat, https://www.facebook.com/pages/Sushi-Asia-Mat-Horten/133743703365023

Ja den skulle man lagt in, men menyn där är nog svår att få tag i, ser de har en från 2013 på fb, de har inte ens en egen facebooksida.
 

holte

Medlem
Fungerte bra hos meg. Kan bli et flott konsept. Savner stjerner og kundeanmeldelser. Mulighet for å legge inn en “Vote” hvor man gir 1-5 stjerner og kan komme med en kommentar til standard, service, kvalitet og pris. Slike ting tror jeg faktisk bedrer kvalitet på mat da man vet at folk følger med.

Prøv å få tak I spesialtilbud til brukerne av nettjenesten, og kanskje et MyWayHero kort" med spesialtilbud, rabatter på teater og kinobilletter, hotell opphold, etc

Klarer du etterhvert å få til avtaler med de større aktørene som Peppes, Dolly Dimple, og hva de nå heter, så følger andre etter. Det samme innen hotell, kino, konserter og alt som skal til for å få en fantastisk kveld eller helg

Samtidig samler du inn mye info om hva folk søker på, hvor de søker fra, og en masse info som ikke jeg har greie på, men som kan være verdt penger for deg. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men I noen tilfeller har man slike “Cokies” som samler info, noe som kan være lønnsomt om siden får mange treff.

Klarer du så å lage en APP til dette, så har du kanskje gjort det store.. Da ligger nok verden for dine føtter:)
 
Enig i allt du skriver holte. Men jag har som tänkt i att allt ska vara avskalat, tanken är att de som blir betalande restauranger ska få plocka in bilder och så, exempelvis från tripadvisor, som är fantastiskt bra på just det du beskriver. Smilet fra mattilsynet ska de få plocka in också, Det finns så mye man kan göra, app kommer givetvis i framtiden, gps sökning likaså.
 
Jag är en sökmotor så går inte att jämföra med de andra, sen kan handel och transport integreras i systemet, men det får bli senare.
 

erl1

New Member
Lite innbydende design på nettsiden, det skal i alle fall være helt sikkert! "My Way Hero" - hmmmm... . Synes ikke ideen er god nok til at dette blir noe stort, mtp. hvilken posisjon Foodora og Just Eat osv. har fått seg på markedet. Men ikke gi opp!
 
Nu är det ju inte de jag ska konkurrera med utan vara en sökmotor, jag kan tänka mig att just eat eller foodora får använda sig av min databas senare för att sälja exempelvis, jag blir ju störst i Norge oavsett gällande antalet restauranger, handlar om tid :)
 
Topp