Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nu kan alla få se Mywayhero.no

Hej

Har haft sidan i stängd forumsdel här på webforumet. Men nu kan alla få se min lilla sida. Det är alltså en sökmotor för restaurantmenyer som ska bli en handelsplats för restauranger i framtiden. Vi börjar som sökmotor, kom med kritik :) Sidan är inte helt klar, ska in med information om själva bedriften och allt sådant.

http://mywayhero.no/

Jag är intresserad av vad som ska till mer, jag vill ha en GPS funktion där man kan söka inom en radie och få fram restaurangmenyerna i sin närhet, vad tror ni om detta? Men allt kostar pengar o_O

Nu är huvudfokus på att få in fler restauranter och byar.
 
Nog är det så att alla objekt kommer upp om ni söker i en by där inga objekt är inlagda, alla älskar Bodö så det är ju inte dumt att de kommer upp först, men ska väl se till att det kommer upp en sida som förklarar att inga objekt är inlagda i denna byn.
 
Jeg søker på Horten og får opp alle restauranter som finnes i Norge?

Lade in en restaurant i Horten också :D Jag visste icke att Horten fanns. Nu vet jag det, men prio 1 är nu stora og viktiga byar så som Bodö, Mo i rana, Longyearbyen Svalbard, Trondheim tätt följt av de mindre byarna Oslo, Bergen och Stavanger. Finns inte många stora byar i Norge, bara 4 st med över 100k i befolkning.

Såg en pizzeria i Horten jag ska lägga in ikväll, Campino Pizzeria. De pizzorna såg deiliga ut. Bra pris :)
 
Topp