Kjapp og trygg hosting for Wordpress

nr.1 rank i google, vil endre siden..lurt?

Bjørn Andersen

Webmaster
heisann! jeg har en side som ranker som nummer 1 på ganske okei søkeord. Det er en gammel blogg med vel 30 innlegg. Bloggen ligger på en amerikansk server.

Jeg synes ikke jeg tjener nok på plasseringen og vurderer å endre siden til å heller være en nettbutikk, samt flytte det hele til en norsk server.

Vil jeg da miste rangeringen eller burde det være mulig å beholde den gode posisjonen når man bytter innhold og server ?
 

picxx

Well-Known Member
Det at du bytter server har nok ingenting å si, men forandrer du alt av innhold vil plasseringen også muligens forandre seg.
Hva med å beholde alt av innhold og heller supplere med en nettbutikk på bloggen?
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Ja vurderer å bare beholde inneholdet og legge inne en stor ad samt bloggpost på toppen , og føre det hele inn på nettbutikk...er kanskje det beste så slipper man riske noe iallefall
 

gjedda63

Medlem
Hvis han sørger for at de nye sidene eller urlène er de samme skulle ikke rangeringen bli den samme da?

F.eks ved å lagre innholdet og så flytte det tilbake til det nye scriptet med eksakt samme adresse hvis man kan redigere urlène selv ?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hvis han sørger for at de nye sidene eller urlène er de samme skulle ikke rangeringen bli den samme da?

F.eks ved å lagre innholdet og så flytte det tilbake til det nye scriptet med eksakt samme adresse hvis man kan redigere urlène selv ?
enkelt svar: Nei!
 
Topp