Ser man det ja... Jeg har vært fornøyd Noyos-kunde siden oppstart, og hadde tidligere jevnlig og personlig kontakt med Mads. Det har vært lite siste 1-2 årene, men når jeg har fått mail om at det er på tide med betaling og fornying igjen så har jeg betalt via PayPal og vært fornøyd.
Jeg har det siste året ikke brukt webhotellet eller domenene mine, men bruker begge domenene som mailadresser. Helt tilfeldig oppdaget jeg at siden min ikke virket som den skulle i dag, og etter litt undersøkelse fant jeg ut at domenet jeg hadde bedt om fornying på ikke hadde blitt det for en uke siden som det skulle.
Meen, dere er jo kjent med alt det her, så jeg skal gjøre meg kort:
Jeg har ett webhotell hos noyos, og (hadde) tre domener.
Status nå er at jeg får logget meg inn på cPanel, og fikk til å laste ned det viktigste.
I mai gikk to domener jeg ikke bruker ut, så da betalte jeg for fornying, men kun ett av disse ble fornyet. mikaelhelcl.com fungerer fortsatt, mens mycaptures.com har blitt ledig.
Nå for noen dager siden gikk exiztence.net ut, og det er dette jeg bruker privat til litt hjemmesidemekking, og mail.
Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre nå, for å få orden på sakene.
Jeg kontakte hostgator som jeg så var nevnt tidligere, og de bekreftet at innholdet mitt lå hos dem, og at jeg kunne opprette ny konto hos dem og fylle ut et transfer-skjema, så skulle det gå iorden. Er dette en grei host, eller bør jeg bare bestille en måned til alt kommer i orden, og deretter gå over til en tredje host?
Men hva med exiztence.net-domenet, som nå har blitt deaktivert, men fortsatt er "mitt" i en måned til. Hvem kontakter jeg, og hva gjør jeg? Det er vel låst, så jeg ikke kan registrere flytting på det? Jeg står heldigvis som registrant på whois'en.
Når det gjelder det jeg har betalt til Mads har alt vært via PayPal, så jeg har åpnet dispute på de to siste transaksjonene, så får vi se hva som skjer...