Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norton Områdesikkerhet

zapotek

Medlem
Går tregt ja... Lurer på hvilke kriterier de går etter når de rangerer rekkefølgen nettsteder skal gjennomgås.
 

Santo

Active Member
Løst!

Jeg tror jeg har knekt koden på denne saken nå og kommer her med en oppdatering og løsningsoppskrift :D

Som tidligere fortalt har jeg ventet i mange, mange måneder på at en side jeg har skal få en grønn hake på Nortons områdesikkerhet i Googles søkeresultater.

Jeg har trykket på "Ikke testet"-knappen regelmessig i denne lange perioden, og fått beskjed om at en test har blitt planlagt, men det har ikke skjedd noe mer...

Så til løsningen:

For noen dager siden registrerte jeg meg som Norton Safeweb bruker (se link nedenfor), og deretter la jeg til det aktuelle domenet/nettstedet som en registrert siden under kontoen min.

For å få til det måtte jeg gjennom en verifiseringsprosess hvor jeg midlertidlig måtte legge ut en fil fra Norton på webområdet mitt, og så var det verifisert iløpet av sekunder.

Etter at jeg fulgte denne oppskriften tok det bare noen få dager til siden/domenet ble testet og funnet som godkjent, og har nå fått en grønn hake i søkeresultatene hos Google :D

Link:
https://safeweb.norton.com/signup
 

Santo

Active Member
:D
Jeg tror jeg har knekt koden på denne saken nå og kommer her med en oppdatering og løsningsoppskrift :D

Som tidligere fortalt har jeg ventet i mange, mange måneder på at en side jeg har skal få en grønn hake på Nortons områdesikkerhet i Googles søkeresultater.

Jeg har trykket på "Ikke testet"-knappen regelmessig i denne lange perioden, og fått beskjed om at en test har blitt planlagt, men det har ikke skjedd noe mer...

Så til løsningen:

For noen dager siden registrerte jeg meg som Norton Safeweb bruker (se link nedenfor), og deretter la jeg til det aktuelle domenet/nettstedet som en registrert siden under kontoen min.

For å få til det måtte jeg gjennom en verifiseringsprosess hvor jeg midlertidlig måtte legge ut en fil fra Norton på webområdet mitt, og så var det verifisert iløpet av sekunder.

Etter at jeg fulgte denne oppskriften tok det bare noen få dager til siden/domenet ble testet og funnet som godkjent, og har nå fått en grønn hake i søkeresultatene hos Google :D

Link:
https://safeweb.norton.com/signup

I dette som nærmest har blitt en føljetong vil jeg bare legge til at jeg nå har brukt denne metoden en gang til, og det på et annet domene som også har ventet på en godkjenning i laaange tider, og det funket nok en gang.

Så dermed kan man vel konkludere med at at dette må være veien å gå om man vil ha siden sin kontrollert og godkjent av Nortons områdesikkerhet.

:D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Takk for løsninga. Jeg må si jeg er litt sjokkert over at Norton som er så store som de faktisk er kan gå rett ut med noe slikt som dette uten en ordentlig forklaring på hvordan vi faktisk får nettsidene godkjent. Det er rett og slett altfor dårlig. Hadde vi bodd i USA nå hadde vi sikkert vært millionærer etter en tur i gjennom en rettsak altså.
 
Topp