Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norske skribenter?

Vikingen

Medlem
Jeg lurer på hvor jeg kan finne dyktige norske skribenter til ulike potensielle nettprosjekter jeg har på gang, og hva ligger typisk pris per ord på?

Takker
 

picxx

Well-Known Member
Vil nok variere stort, men du vil nok få tilbud fra 0,3 - 1.- ord.
Erfaringsmessig vil jeg si at de som skriver for 0,3 er minst like flinke som de som feilpriser seg til en krone eller mer.

Dette gjelder dog løse artikler, som du sikkert kan skrive på 5-10 minutter.
Krever det research og aller kjennskap til temaet vil prisen bli betydelig høyere.
 

Vikingen

Medlem
Vil vel kanskje påstå at skribenter som priser seg pr/ord neppe kan være spesielt gode.

Synes du timespris er bedre? Da må man vel ha bevis for at skribenten kan skrive x antal ord i timen? Jeg føler at pris per ord er fornuftig ettersom mange har ulikt tempo.

Ulempen er jo selvsagt at noen prøver å skrive fortest mulig etter som det er priset per ord, men slurvearbeid er man jo uansett ikke interessert i å betale for. Jeg syns likevel per ord er best ttersom det er svært vanskelig å gå i sømmene på skribenten og være trygg på at vedkommende bruker den tiden han/hun har oppgitt.
 

picxx

Well-Known Member
Vil vel kanskje påstå at skribenter som priser seg pr/ord neppe kan være spesielt gode.

Skriver du få ord/time? :D
Hørtes ut som en syk påstand PAJ. bakk det gjerne opp med noe dokumentasjon.
 

stiphen

New Member
Hej,

Söker också skribent hjälp, är inte ute efter "seo texter" utan behöver hjälp av någon som är duktig på att skriva samt göra research.

Det är även fördelaktigt om det går att göra lättare översättningar från Svenska också.

Skicka gärna PM.

Är endast intresserad av att jobba med frilansare, ej större företag. Vill ha en nära och långsiktig relation.

/Stefan
 
Topp