Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Hei,
Er på jakt etter nisjenettsider innen reise (norske nettsider). Skal ikke legge skjul på at jeg er interessert i annonsering.
Om du selv driver en reiseside eller kjenner til noen som gjør det, kom med URL her i tråden. Har du et konkret tilbud kan du kontakte meg på kenneth@crenia.no
Starten tråden med å liste opp noen av sidene jeg selv har funnet:
Ferie i Hellas
LondonGuiden - Alt om London
dinLondonguide.no : London
Praha
http://www.arnulfpraha.com/
Praha guide | Hotell Praha sentrum | Praha shopping | Praha severdigheter
Praha guide
Hotell Praha .no - Over 400 billige hotell i Praha
Riga
Arnulfs ærlige reiseguide til Riga
Budapest Guide | Les om Budapest Hotell | Attraksjoner | Leiligheter | Restaurant | Shopping
Budapest turistguide
Ærlig reiseguide til Tyrkia
Reise til Tyrkia.
Ferieguiden.no - Norges største og mest komplette nettsted for deg som skal ut å reise!
Reise til Spania Ferieguide
Spania - restplasser, reiser, bilutleie, flyreiser, billig hotell, hotels, gruppereiser
Er på jakt etter nisjenettsider innen reise (norske nettsider). Skal ikke legge skjul på at jeg er interessert i annonsering.
Om du selv driver en reiseside eller kjenner til noen som gjør det, kom med URL her i tråden. Har du et konkret tilbud kan du kontakte meg på kenneth@crenia.no
Starten tråden med å liste opp noen av sidene jeg selv har funnet:
Ferie i Hellas
LondonGuiden - Alt om London
dinLondonguide.no : London
Praha
http://www.arnulfpraha.com/
Praha guide | Hotell Praha sentrum | Praha shopping | Praha severdigheter
Praha guide
Hotell Praha .no - Over 400 billige hotell i Praha
Riga
Arnulfs ærlige reiseguide til Riga
Budapest Guide | Les om Budapest Hotell | Attraksjoner | Leiligheter | Restaurant | Shopping
Budapest turistguide
Ærlig reiseguide til Tyrkia
Reise til Tyrkia.
Ferieguiden.no - Norges største og mest komplette nettsted for deg som skal ut å reise!
Reise til Spania Ferieguide
Spania - restplasser, reiser, bilutleie, flyreiser, billig hotell, hotels, gruppereiser