Derimot en oppføring hos startsiden.no gir deg fortsatt litt trafikk, selv om det ikke er noe enormt.
Tror også abcsøk bruker katalogen til startsiden, i tillegg til resultater fra google.
Ser jeg får ganske mye treff fra abcsøk på sider hvor jeg får minimalt med treff fra google.
Legger inn en link til emnekatalogen Indexen.no her jeg. Katalogen er SEO optimalisert og bruker ikke nofollow tag. Det er gratis å legge inn oppføringer.
En norsk emnekatalog
Hva? Hvilke sider er det? Hvis du tenker på vinnting.no og toppselger.no så er dette oppføringer som ble lagt inn helt i begynnelsen for å teste katalogen og betalingssystemet.
Du nevnte at dette ikke er din side, så jeg regner med det er siden til han som reklamerer med de to øverste sidene? ikke at det gjør meg så mye, men over tid vil nok dette gå på troverdigheten og folk gidder ikke by om man vet at eier uansett vil legge egen side over.
De to øverste oppføringene er oppføringer hvor eierene av disse sidene har valgt og legge inn et bud. Disse sidene har ingen tilknytning til hverken meg eller eieren av Indexen.